تازه های سایت

کد مطلب: 26174
24. اسفند 1394 - 12:49
همیشه و در هر کاری که انجام می‌دهید اسلام را ملاک قرار دهید و رضای خدای تبارک‌وتعالی را در نظر بگیرید و درهرحال گوش‌به‌فرمان امام باشید و سخنانش را که به‌جز قرآن و احادیث چیز دیگری نیست در متن زندگی‌تان قرار دهید و به آن عمل کنید.

به گزارش پایگاه خبری گرو، در حاشیه مراسم روز شهید که با حضور حجت‌الاسلام روحانی رئیس‌جمهور برگزار شد مادر یکی از شهدای شهرستان نهاوند قالیچه‌ای را که وصیت‌نامه فرزند شهیدش را بر روی آن بافته بود به رئیس‌جمهور اهدا کرد.

در این مراسم خانم گل بانو سوری قالیچه‌ای را که وصیت‌نامه فرزند شهیدش عزت‌الله کرمعلی را بر روی آن بافته بود به رئیس‌جمهور اهدا کرد و به خبرنگار ما گفت: فرزندم این وصیت‌نامه را 10 روز قبل از شهادتش در 14 اردیبهشت سال 62 نوشته است.

در بخشی از وصیت‌نامه شهید عزت‌الله کرمعلی که بر روی قالیچه بافته‌شده نوشته‌شده است: با سلام به حضور رهبر کبیر انقلاب اسلامی و با درود به روان پاک شهدای اسلام قبل از هر چیزی اگر توفیق شهادت پیدا کردم از تمام دوستان و آشنایان و برادران و خواهرانم عذر می‌خواهم که نتوانستم از همگی شما خداحافظی کنم، امیدوارم که مرا ببخشید و حلالم کنید و از دعای خیر در حق این بنده شرمنده کوتاهی نکنید که امید من به همین دعاهای شما است.

اکنون‌که در جبهه نبرد حق علیه باطل به سر می‌برم، اگر لیاقت آن را پیدا کردم درراه دین جان ناقابل خود را نثار کنم؛ از پدر و مادر و دیگر دوستان و آشنایانم می‌خواهم که بعد از شنیدن خبر شهادتم هرگز برای من اشک نریزند و لباس سیاه به تن نکنند و متأثر نشوند بلکه خوشحال باشند چراکه ما به مطلوب خود رسیدیم.

اما همیشه و در هر کاری که انجام می‌دهید اسلام را ملاک قرار دهید و رضای خدای تبارک‌وتعالی را در نظر بگیرید که در غیر این صورت اگر خلافی از ما سر بزند خدا از ما نمی گذرد؛ همیشه و درهرحال گوش‌به‌فرمان امام باشید و سخنانش را که به‌جز قرآن و احادیث چیز دیگری نیست در متن زندگی‌تان قرار دهید و به آن عمل کنید.

 

680482

680484

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما