تازه های سایت

کد مطلب: 26153
22. اسفند 1394 - 12:56
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نهاوند گفت: با انجام یک عملیات پلیسی بیش از 500 هزار عدد مواد محترقه دست‌ساز در شهرستان نهاوند کشف و ضبط شد و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ محسن اقبالیان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: در راستای اجرای ارتقا امنیت اجتماعی و کم کردن حوادث چهارشنبه آخر سال، پلیس برخورد با تهیه و توزیع‌کنندگان مواد محترقه را در دستور کار خود قرار داده است.

وی اظهار کرد: با اطلاعات به‌دست‌آمده مبنی تولید و توزیع مواد محترقه غیرمجاز توسط افراد سودجو، مأموران نیروی انتظامی نهاوند به‌طور ویژه پیگیری موضوع را در دستور کار خود قراردادند.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند افزود: با انجام یک سری اقدامات عملیاتی و اطلاعاتی سرانجام بیش از 500 هزار عدد انواع مواد محترقه دست‌ساز و غیرمجاز در شهرستان نهاوند کشف و ضبط شد.

وی بیان داشت: هفته گذشته نیز بیش از 81 هزار عدد مواد محترقه دست‌ساز کشف و ضبط‌ شده بود و متخلفان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

اقبالیان افزود: مراکز توزیع و تولید این مواد دست‌ساز شناسایی‌شده و پلیس با کسانی که بخواهند امنیت اجتماعی جامعه را در آستانه سال جدید به خطر بیندازند و مواد محترقه را در اختیار جوانان قرار دهند به‌طورجدی برخورد می‌کند.

وی عنوان کرد: از والدین جوانان و نوجوانان انتظار داریم مراقبت‌های ویژه‌ای را از فرزندان خود در ایام پایانی سال داشته باشند و به‌محض مشاهده و خریدوفروش انواع مواد محترقه این موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت: هنجارشکنان و اخلال گران نظم و امنیت اجتماعی مرتبط با چهارشنبه آخر سال در صورت دستگیری توسط پلیس تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت پلیس خواهند بود.

 

677172

677173

677168

677175

677174

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما