تازه های سایت

کد مطلب: 26108
18. اسفند 1394 - 10:23
فرمانده سپاه نهاوند گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهرستان نهاوند تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ کامران کریمی در ستاد هماهنگی برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید گمنام گفت: شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و امنیت و آسایش امروز ایران اسلامی مرهون ایثار و ازخودگذشتگی فرزندان غیور این مرزوبوم است.

وی اظهار کرد: امروز همه ما وظیفه‌داریم راه شهدا را باقدرت ادامه دهیم و فرهنگ ایثار و شهادت را در سراسر جامعه ترویج دهیم.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: با هماهنگی‌هایی که با کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح انجام‌شده است قرار شد شهرستان نهاوند در روزهای آینده میزبان یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس باشد.

وی بیان داشت: پیکر مطهر و پاک این شهید سرافراز روز یک‌شنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) بر روی دستان مردم ولایت مدار و شهیدپرور نهاوند تشییع می‌شود.

کریمی گفت: پیکر پاک این شهید گمنام روز شنبه بعدازظهر وارد شهرستان نهاوند می‌شود و مراسم وداع با شهید نیز همان شب با حضور امت شهیدپرور نهاوند در هنگام نماز مغرب و عشا در مسجد شهرک شهید حیدری برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: مراسم تشییع پیکر مطهرشهید گمنام روز یک‌شنبه از ساعت 10 صبح با انجام مراسم نظامی رسمی از مقابل مسجد شهید حیدری (جوانان) به سمت میدان مرکزی نهاوند شروع می‌شود.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: تجمع مردم نهاوند در محل میدان جدید و مرکزی نهاوند خواهد بود و اقامه نماز بر پیکر شهید نیز در این مکان انجام می‌شود.

وی گفت: بعد از مراسم مداحی و اقامه نماز بر پیکر مطهر این شهید والامقام توسط امام‌جمعه شهرستان نهاوند، پیکر پاک این شهید گمنام برای مراسم خاک‌سپاری به حوزه علمیه برادران نهاوند منتقل می‌شود.

کریمی در پایان از همه مردم شهیدپرور نهاوند دعوت کرد تا در این مراسم حضور فعالی داشته باشند و یاد شهدای دفاع مقدس را زنده نگه‌دارند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما