تازه های سایت

کد مطلب: 26068
14. اسفند 1394 - 11:33
صادقیان می گوید تا یک سال پیش قدرخودش را نمی‌دانسته است. وی پرسپوليس را شانس مسلم قهرماني می داند.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از مشرق، پیام صادقیان روز سه‌شنبه تولد ۲۴سالگی‌اش را جشن گرفت. او خیلی زود در فوتبال ایران چهره شد و در پرسپولیس درخشش قابل‌ توجهی داشت اما رفته‌رفته حاشیه‌ها باعث شد پیام از سطح اول فوتبال ایران فاصله بگیرد. او با اینکه در نفت تهران و صبای قم آن پیام همیشگی نبود اما خودش تأکید می‌کند هنوز انگیزه‌اش را از دست نداده و می‌خواهد به تیم ملی برسد و در اروپا فوتبال بازی کند. تولد ۲۴سالگی پیام باعث شد دقایقی با او صحبت کنیم. 

از اينكه ۲۴ساله شدي، چه احساسي داري؟
حس مي‌كنم پير شده‌ام (با خنده). حالا باتجربه‌تر و پخته‌تر از گذشته هستم.

چرا اينقدر كم‌ سروصدا شده‌اي؟
سعي كردم بدون حاشيه باشم و اين‌طوري بهتر است. وقتي سنم بالاتر مي‌رود، تجربياتم بيشتر مي‌شود. سعي مي‌كنم اشتباهات دوران جواني‌ام را انجام ندهم و تمركزم روي فوتبال باشد.

علي دايي در روز تولدت به تو هديه نداد؟
علي‌آقا به من هديه هم خواهد داد. او براي من آرزوي موفقيت و سلامتي كرد و بچه‌ها هم برايم جشن گرفتند.

برخي معتقدند تو از روزهاي اوج فاصله گرفته‌اي و خبري از درخشش يكي، ‌دو سال پيشت نيست، در اين مورد چه نظري داري؟
من در ۲۲سالگي به پرسپوليس آمدم و عملكرد فوق‌‌العاده‌اي را در اين تيم داشتم. بازي‌ها به‌ صورت مستقيم پخش مي‌شد و عملكردم توي چشم بود. سال بعد اما با يك محروميت ۳ ‌ماهه مواجه شدم كه آن محروميت به فوتبالم خيلي ضربه زد. البته من در نفت هم به ‌خوبي پرسپوليس بودم اما ديده نشدم، هرچند كه آنجا ۸ بازي بيشتر انجام ندادم. تا اينجاي فصل در مجموع ۵ يا ۶ پاس گل داد‌ه‌ام و يك گل هم زده‌ام. باز هم بايد بگويم آن محروميت خيلي به من ضربه زد و يك ‌سال را از دست دادم.

آيا فكر مي‌كني به تيم ملي برسي و با اين استعداد ذاتي به فوتبال اروپا بروي يا اينكه همه چيز را تمام‌شده مي‌داني؟
شما شك نكنيد هم به تيم ملي مي‌رسم و هم به اروپا و اين مهمترين هدف من است. راستش را بخواهيد، تا يك ‌سال پيش زياد به اين چيزها فكر نمي‌كردم ولي الان برخلاف يكي، ‌دو سال پيش قدر خودم را مي‌دانم. سعي كردم حاشيه‌ها را كنار بگذارم تا همه از من راضي باشند. من مشكل فني نداشتم، فقط مشكل اخلاقي داشتم كه تصميم گرفتم حاشيه‌ها را كنار بگذارم و بي‌سر و صدا فوتبالم را ادامه بدهم.

فكر نمي‌كني براي ديده شدن بايد به پرسپوليس برگردي؟
در آينده همه چيز مشخص خواهد شد. من الان بازيكن صبا هستم و اينجا بايد دنبال هدف‌هايم باشم.

در ليگ برتر شانس كدام تيم را براي قهرماني بيشتر مي‌داني؟
من معتقدم پرسپوليس شانس مسلم قهرماني است.

دیدگاه شما