تازه های سایت

کد مطلب: 25900
2. اسفند 1394 - 22:45
«نگاه موشکافانه و علاقه کارلوس کی‌روش به بازی لژیونرهای جوان ایرانی در کشورهای اروپایی باعث شده در سال‌های اخیر استعدادهای ناب و درخشان داخلی از مسیر فوتبال قاره سبز به تیم ملی ایران راه پیدا کنند.»
به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از مشرق، تابناک ورزشی نوشت: «به تازگی یک چهره جدید از همین جمع ایرانی در فوتبال ترکیه درخشیده و حالا راهی فوتبال روسیه شده است که اخیرا به مقصد لژیونرهای جوان فوتبال ایران تبدیل شده است.

حسین داداش‌زاده نام این کشف جدید و ستاره تازه از راه رسیده فوتبال ایران در اروپاست که بعد از یک سال ونیم بازی در سطح اول رده‌های سنی فوتبال ترکیه حالا قصد عزیمت به فوتبال روسیه کرده است.

داداش‌زاده که متولد شهر بناب در آذربایجان شرقی است، در تیم جوانان دیرمن ترابوزان بازی کرده و به نوشته رسانه‌های ترک راهی لیگ روسیه خواهد شد.

نکته جالب این که پست بازی داداش‌زاده، هافبک طراح یا همان پلی‌میکر است که این روزها در فوتبال ایران به شدت کمبودش حس می‌شود. او پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت چهار ماهه تمریناتش را در تیم روسی و در ورزشگاه لوژنیکی (استادیوم افتتاحیه جام جهانی 2018) پیگیری کرد و اکنون در سفری یک ماهه به تهران زیر نظر مربی بدنساز معروف فرهاد چیذری خودش را برای آغاز فصل جدید لیگ روسیه آماده می‌کند.»
 

کشف جدید کی روش در ترکیه +عکس

دیدگاه شما