تازه های سایت

کد مطلب: 25867
1. اسفند 1394 - 9:14
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: مردم هوشیار ایران اسلامی با شرکت فعال در صحنه انتخابات بار دیگر وفاداری خود را به انقلاب اسلامی و آرمانهای شهدای والا مقام اعلام می دارند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام موسی محبی گفت: انتخابات یکی از عرصه های سرنوشت ساز کشور است که شرکت در آن یک وظیفه شرعی و ملی است زیرا باعث می شود اقتدار و امنیت نظام اسلامی بیشتر از گذشته تامین شود.
وی با بیان اینکه برای تشکیل مجلس کارامد باید افراد توانمند را انتخاب نمود افزود: با توجه به جایگاه مجلس در وضع قوانین و مقدرات کشور لازم است که برای انتخاب فرد اصلح مطالعه لازم را انجام داد و به افرادی رای داد که از انقلاب دفاع نموده و در برابر زیاده خواهیهای دشمنان ایستادگی نمایند .
وی انتخابات امسال را بسیار مهم خواند و گفت: با توجه شرایط حساس منطقه و همچنین دوران پساتحریم که با مقاومت ملت بدست آمد مردم ثابت کردند که در برابر فشارها ایستادگی می کنند و به حق خود نائل می شوند لذا مشارکت حداکثری این پیام را برای دشمن دارد که ملت ایران همواره در هر زمینه ای پشتیبان کشور می باشند و لحظه ای از آرمانهای آن دست بر نمیدارد.
وی گفت: خوشبختانه امروز مردم به درجه ای از آگاهی و شعور سیاسی رسیده اند که می توانند توطئه های نرم دشمن را شناسایی و با یک حرکت آنرا خنثی سازد لذا حضور در انتخابات علاوه بر ناکام گذاشتن توطئه های دشمن می تواند عاملی برای رشد و توسعه کشور و رسیدن به آرمانهای واقعی انقلاب اسلامی باشد .
شهرستان نهاوند با دارا بودن چهار بخش خزل ، گیان ، زرین دشت و مرکزی و جمعیتی نزدیک به 200 هزار نفر در 105 کیلومتری جنوب استان همدان قرار دارد .این شهرستان دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی می باشد .
انتخابات دهمین دوره مجلس شورا ی اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری به طور همزمان در هفتم اسفندماه سال جای در سراسر کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما