تازه های سایت

کد مطلب: 25852
30. بهمن 1394 - 17:46
امام‌جمعه نهاوند گفت: مردم ولایتمدار تا کنون امتحان خود را به‌خوبی پس داده‌اند و هر جا که نیاز به حضور آن‌ها از لحاظ فیزیکی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی بوده است به میدان آمده اند .

به گزارش پایگاه حبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نهاوند گفت:هیچ کشوری سراغ نداریم که ملت آن در وفای به عهد خود چنین عزم راسخی داشته باشند.

وی افزود: نمونه‌هایی از پایبندی و مقید بودن به عهد این ملت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بود که با حضور در انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی کامل خواهد شد.

امام‌جمعه نهاوند گفت: زیر این آسمان پهناور مردمی که در دام شیاطین نیفتاده‌اند و از مسیر خداوند خارج نشده‌اند همین مردم ایران هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مغیثی بابیان اینکه ملت شریف ایران در این ۳۷ سال هزاران توطئه و نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کردند، گفت: تمامی این دستاوردها و سربلندی‌های ملت ایران واسطه به تبعیت و فرمان‌برداری از ولی‌فقیه است.

وی با اشاره به اینکه مردم در حکومت‌ها نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری دارند، گفت: حلال مشکلات کشورهای اسلامی اهمیت دادن به رأی مردم است.

وی اظهار داشت: یک‌صدا و همدل شدن مسلمان در جوامع اسلامی زمینه‌ساز حکومت عدل امام زمان (عج) است که یکایک ما مسلمین در تحقق امر ظهور وظیفه‌داریم و خدا نکند که از این مهم غافل باشیم و همچون سعودی‌ها به کارهای بیهوده و بیخود بپردازیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مغیثی ضمن بیان اهمیت‌های حمایت از جبهه‌های مقاومت گفت: آن روز مردم ایران اسلامی تا آنجا که توانستند و زمینه فراهم بود به جبهه‌ها اعزام شدند و مابقی به پشتیبانی‌های مالی و معنوی از این عزیزان می‌پرداختند.

وی اظهار داشت: امروز نیز رزمندگان جبهه مقاومت در دفاع از حریم اهل‌بیت نیازمند حمایت‌های بی‌دریغ مردم و مسئولین هستند زیرا اگر جلوی جنگ و خون‌ریزی تروریست‌ها را در بیرون از مرزها نگیریم قطعاً بدانید به کشور ما کشیده خواهد شد.

وی بابیان اینکه ولایتمداری مردم ایران موجب دستیابی به پیروزی های این ملت شده است، گفت: امام خمینی (ره) در بیانات خود می‌فرمایند که وفاداران به اصل ولایت‌فقیه رأی بدهید زیرا اگر پشتیبان ولایت‌فقیه باشند هیچ‌گاه خیانت به مردم و نظام نمی‌کنند.

وی بابیان اینکه کاندیدای پیروز باید معیشت مردم را فراموش نکند، گفت: این مردم ولایتمدار پس از انقلاب تا کنون امتحان خود را به‌خوبی پس داده‌اند و هر جا که نیاز به حضور آن‌ها ازلحاظ فیزیکی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی بوده است به میدان آمده‌اند بنابراین در نظر داشتن این خدمات و همراهی‌ها از سوی مردم و رساندن آن‌ها به خواسته‌های به‌حقی که دارند خالی از لطف نخواهد بود.

وی اظهار داشت: در این میان هم مردم و هم کاندیداها توجه داشته باشند که با وعده‌های دروغین با احساسات و عواطف مردم بازی نکنند و ضعف‌های موجود در جامعه را راهی برای کسب رأی خود در نظر نگیرند زیرا این مردم آگاه‌تر از این حرف‌ها هستند و این کاندیداهایی که چنین وعده‌هایی می‌دهند و توان انجام و عمل به آن را ندارند باید در پیشگاه الهی جوابگو باشند.

وی گفت: در مقابل از مردم نیز انتظار می‌رود در مواجهه با چنین افراد و سخنان هوشیارانه عمل کنند زیرا آینده این نظام درگرو انتخاب من و شما مردم است.

امام‌جمعه نهاوند عنوان کرد: کاندیدای مجلس خبرگان در استان همدان بحمدالله افرادی شناخته‌شده و خدمتگزار به‌نظام هستند و در این خصوص حرفی نیست و در خصوص انتخاب نمایندگان مجلس باید این تذکر را بدهم که مواظب باشید احیاگر مجلس ششم نباشید./مهر

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما