تازه های سایت

کد مطلب: 25819
27. بهمن 1394 - 8:26
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: همه باید برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی تلاش کنیم و در این زمینه هنرمندان با توجه به نفوذ و اثرگذاری بر مردم نقش بسیار مهمی دارند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمود مصباح در جمع واحدهای فرهنگی و هنری و سینمایی اداره ارشاد نهاوند گفت: از تمامی واحدها فرهنگی و هنری انتظار داریم با توجه به جایگاهشان با حفظ استقلال و بی‌طرفی تلاش خود را به شیوه‌های هنری برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به کاربندند.

وی اظهار کرد: زبان هنری متفاوت از سایر زبان‌هاست و به لحاظ ارسال پیام مخاطب قابل‌مقایسه با زبان‌های دیگر نیست لذا هنرمندان و فعالان فرهنگی بااحساس مسئولیتی که نسبت به آینده کشور دارند در این شرایط حساس تلاش خود را برای حضور آحاد مختلف مردم به کار ببندند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند افزود: هنرمندان به‌عنوان ستون‌های فرهنگی کشور با توجه به نفوذی که در بین مردم‌دارند می‌توانند افکار عمومی و فضای جامعه را برای حضور حداکثری در انتخابات فراهم سازند.

 مصباح گفت: دشمن امروز مترصد فرصت است که بداند مردم چه عکس‌العملی نسبت به انتخابات نشان می‌دهند.

وی بیان داشت: اگر مشارکت مردم بالا باشد آنان نیز تسلیم خواست مردم می‌شوند و درصورتی‌که شاهد مشارکت کمتری باشند شروع به توطئه برای زیر سوال بردن پایگاه نظام در بین مردم می‌نمایند.

مصباح در بخش دیگری از سخنان خود بابیان اینکه دشمن در عرصه جدید به دنبال تخریب نظام و ایجاد شکاف در جامعه اسلامی است اظهار کرد: بر اساس هدف دشمن برای تخریب فرهنگی نظام اسلامی نقش هنرمندان مهم‌تر از گذشته و نوع نگاه آنان نیز باید به مقوله هنر متفاوت‌تر از قبل باشد.

وی گفت: هدف همه باید این باشد که مشارکت پرشوری در انتخابات به وجود آید تا بتوان آینده نظام اسلامی و اقتدار کشور را تضمین نمود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما