تازه های سایت

کد مطلب: 25797
26. بهمن 1394 - 12:28
فرمانده سپاه نهاوند گفت: یادواره شهدای گروه انقلابی ابوذر و شهدای گردان 152حضرت ابوالفضل العباس (ع) و مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم با سخنرانی سردار باقرزاده فردا در نهاوند برگزار می‌شود.

سرهنگ کامران کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و کمترین کاری که می‌توانیم در قبال رشادت و شجاعت آن‌ها انجام دهیم برگزاری یادواره‌های شهدا است.

وی اظهار کرد: امنیت و آسایش امروز ما مرهون ایستادگی شهدای گران‌قدر انقلاب است و اگر امروز جمهوری اسلامی در دنیا باعزت و اقتدار است به برکت خون پاک شهیدان است.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: باهدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و الگوسازی برای نسل جوان یادواره شهدای گروه انقلابی ابوذر نهاوند در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: روز سه‌شنبه به مناسبت چهل و دومین سالگرد شهادت گروه انقلابی ابوذر نهاوند و یادواره شهدای گردان 152 حضرت ابوالفضل العباس (ع) این شهرستان و گرامیداشت شهدای مدافع حرم مراسم باشکوهی در مصلا شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

کریمی گفت: در این مراسم سردار محمد باقرزاده مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح به‌عنوان سخنران در جمع مردم نهاوند سخنرانی خواهد کرد.

وی افزود: این مراسم از ساعت 9 صبح در مصلا شهرستان نهاوند آغاز می‌شود و از همه همشهریان نهاوندی دعوت می‌شود تا در این مراسم حضوری گسترده داشته باشند.

فرمانده سپاه نهاوند اظهار کرد: گروه انقلابی ابوذر نهاوند در سال 1351 و توسط 6 جوان انقلابی نهاوند در اوج خفقان ستم‌شاهی به مبارزه علیه رژیم منحوس پهلوی برخاستند.

وی گفت: گروه ابوذر در تیرماه ۱۳۵۲ پس از دستگیری و تحمل شکنجه‌های فراوان و گذراندن چندین جلسه محاکمه در سحرگاه روز ۳۰ بهمن ۱۳۵۲ با دستور مستقیم شاه خائن در میدان چیتگر تهران به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما