تازه های سایت

کد مطلب: 25744
23. بهمن 1394 - 12:16
رئیس جهاد کشاورزی نهاوند خبر داد
تشکیل 6 هزار پرونده استمهال وام‌ کشاورزی در نهاوند
رئیس جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند گفت: برای استمهال وام‌های معوق بخش کشاورزی در شهرستان نهاوند 6 هزار و 42 پرونده تشکیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، احمد باقری با بیان اینکه برای استمهال وام‌های معوق بخش کشاورزی در شهرستان نهاوند 6 هزار و 42 پرونده تشکیل شده است، اظهار کرد: در کارگروهی با حضور رئیس مدیریت بحران استانداری و بانک‌های عامل شهرستان نهاوند، مقرر شد آن دسته از فعالان بخش کشاورزی و ... که توانایی پرداخت بدهی‌های معوقه خود را ندارند، در بازپرداخت وام به آنها مهلت داده شود.

وی تأکید کرد: بر همین اساس به بانک‌های عامل شهرستان دستور داده شد بازپرداخت وام‌های معوقه بدهکاران بخش کشاورزی شهرستان را عقب بیندازد که البته تحقق این امر منوط به مراجعه خود کشاورزان و تشکیل پرونده در این خصوص است.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند بیان کرد: در این کارگروه مصوب شد برای بازپرداخت بدهی معوق بخش کشاورزی شهرستان با توجه به نوع وام‌ها، یک تا سه سال فرصت بازپرداخت داده شود.

وی این امکان را برای بدهکاران بخش کشاورزی، دامداری، دام‌پروری، شیلات، بخش زراعی و... دانست و گفت: جهاد کشاورزی نهاوند باید آن دسته از فعالان بخش کشاورزی که واقعاً توانایی پرداخت بدهی‌ معوقه خود را ندارند، معرفی کند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما