تازه های سایت

کد مطلب: 25715
21. بهمن 1394 - 9:38
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: به مناسبت دهه فجر یک دستگاه رادیولوژی دیجیتال و پیشرفته بااعتبار 400 میلیون تومان در بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان نهاوند نصب و راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، در این مراسم جلال‌الدین امیری گفت: به یاری خداوند در بخش بهداشت و درمان شهرستان نهاوند اقدامات خوبی انجام‌شده است ولی بازهم باید به فکر خدمت‌رسانی بیشتر به مردم بود.

وی اظهار کرد: با تلاش مجموعه بهداشت و درمان نهاوند طرح‌های خوبی در این بخش در شهرستان نهاوند در حال اجرا و بهره‌برداری است که عملیات توسعه اورژانس بیمارستان علیمرادیان و نصب دستگاه رادیولوژی پیشرفته از نمونه این اقدامات است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: با پیگیری‌هایی که در حال انجام است به امید خدا در تلاش هستیم تا به‌زودی یک دستگاه " MRI" نیز در بیمارستان نهاوند نصب و راه‌اندازی شود.

وی بیان داشت: دستگاه رادیولوژی دیجیتالی که امروز در بیمارستان نصب و راه‌اندازی شد بسیار کارآمد و پیشرفته است و برای مجموعه شهرستان نهاوند بسیار لازم بود.

 

 

امیری گفت: با استفاده از این دستگاه در نوع عکس و فیلم‌برداری از بیمار سرعت و دقت بیشتری به کار گرفته می‌شود؛ و از ارجاع بیماران برای موارد مشابه به شهرهای هم‌جوار جلوگیری می‌شود.

وی اظهار کرد: با استفاده از این دستگاه اشعه کمتری به بیمار و همراهان و یا کادر پرسنلی و درمانی بیمارستان وارد می‌شود که این مورد در کنار دقت این دستگاه از مزیت‌های آن است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند بیان داشت: اعتباری که برای خرید این دستگاه هزینه شده است 400 میلیون تومان است که از محل ارز دولتی تأمین‌شده است.

وی افزود: با استفاده از دستگاه جدید رادیولوژی امکان ارائه عکس و تصویر به پزشک متخصص در هر منطقه‌ای از کشور و جهان فراهم‌شده است که این عمل با سرعت‌بالا و ضریب خطای کم انجام می‌شود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

وظیفه پیگیری راه اندازی دستگاه "MRI" بیشتر بر عهده شما خبرنگاران است. لطف کنید پیگیری کنید. بخدا نهاوند خیلی بیچارست. واسه شهری با این همه شهید و انقلابی این طرحها خیلی کوچیکه.

دیدگاه شما