تازه های سایت

کد مطلب: 25689
20. بهمن 1394 - 7:46
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند گفت: به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جنگ بزرگ شادی با حضور خانواده‌های نهاوندی برپاشده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمود مصباح در جمع خبرنگاران نهاوند گفت: همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های بسیار متنوع فرهنگی و هنری در شهرستان نهاوند اجراشده است.

وی اظهار کرد: بعد از اجرای موفق جشنواره موسیقی سنتی فجر استان همدان در نهاوند که با معرفی نفرات برتر به پایان رسید چندین نمایشگاه عکس و نقاشی با موضوع انقلاب اسلامی در نهاوند برگزار شد که مور توجه علاقه‌مندان قرار گرفت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند افزود: برای ایجاد محیطی شاد برای خانواده‌ها و باهدف جشن گرفتن سالگرد پیروزی انقلاب هر شب مراسم جنگ شادی در شهرستان نهاوند اجرا می‌شود.

وی بیان داشت: برنامه‌های بسیار شاد و متنوعی در این جنگ شادی اجرا می‌شود که شامل برنامه‌های مختلفی ازجمله نمایش طنز، موسیقی و شعبده‌بازی و اهدای جوایز است.

مصباح افزود: هدف  از برگزاری جشن و جنگ شادی در ایام مبارک جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایجاد شورونشاط در جامعه به‌خصوص خانواده‌ها است تا بتوانند با استفاده از برنامه‌های فرهنگی و هنری ساعات خوشی را در کنار خانواده بگذرانند.

وی گفت: جنگ شادی در این ایام با حضور فعال هنرمندان برگزار می‌شود و امید است هنرمندان انجمن نمایش و موسیقی شهرستان بتوانند فضای شادی و نشاط را در این ایام مبارک برای شهروندان  فراهم نمایند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند اظهار کرد: اجرای نمایش تئاتر کمدی موزیکال تحت عنوان " کلکسیون دیوانه‌ها " توسط هنرمندان تئاتر شهرستان به کارگردانی و نویسندگی آقای صحبت الله روشنفکر و با بازی آقایان شاپور قپانوری، محمد سیاوشی، شهریار طاهری، پرویز کیانی، حسین رنجبر، حمید خویشوند و محمد سلگی است که در آن به عوارض و معضلات ماهواره و آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی آن  با زبانی طنز می‌پردازد.

وی اجرای موسیقی سنتی و محلی توسط هنرمندان برجسته شهرستان، اجرای نمایش تئاتر طنز و برگزاری مسابقه را دیگر برنامه‌های اجرایی در این جنگ شادی عنوان کرد.

مصباح گفت: این جنگ شادی به سرپرستی آقای سیاوش سلگی از هنرمندان انجمن موسیقی و از تاریخ 17 لغایت 23 بهمن‌ماه پذیرای مردم هنردوست و فرهنگی شهرستان نهاوند است.

وی در پایان اظهار داشت: علاقه‌مندان برای تماشای این جنگ می‌توانند همه‌روزه در ایام برگزاری در 2 سانس 10 صبح و 15:30 عصر به محل مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) شهرستان نهاوند واقع در بلوار شهید بهشتی مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما