تازه های سایت

کد مطلب: 25566
13. بهمن 1394 - 16:52
سرمربی تیم فوتبال گسترش‌فولاد گفت: امروز تیمی (صبا) را بردیم که موفق شده بود در جام شهدا دو تیم بزرگ یعنی پرسپولیس و ذوب‌آهن را شکست دهد و قهرمان این جام شود.
به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از مشرق، فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال در نشست خبری پس از دیدار گسترش‌فولاد و صبای قم گفت: امروز تیمی را بردیم که موفق شده بود چند روز پیش در جام شهدا دو تیم بزرگ یعنی پرسپولیس و ذوب‌آهن را شکست دهد و قهرمان این جام شود. به این ترتیب یکی از حساس‌ترین مسابقات را به نفع خود تمام کردیم.
کمالوند ادامه داد: حیفم آمد که چرا این دیدار مقابل اندک تماشاگر برگزار شد و واقعا باید فکری به حال آن کرد. برگزاری دو دیدار حساس به صورت همزمان در تبریز باعث می‌شود تا حداقل تماشاگران هم برای دو بازی تقسیم شوند.

وی گفت: در نیمه اول اصلا توپی سمت دروازه ما نیامد. در نیمه دوم ضمن برتری نتیجه که داشتیم سعی کردیم نقشه‌های حریف را خنثی کنیم و در پایان دیدید که در ضدحملات نیز به یک پنالتی رسیدیم و توانستیم با دو گل تیم بسیار خوب صبا را شکست دهیم. امیدوارم در ادامه بازی‌ها به آنچه اول فصل وعده داده‌ایم عمل کنیم.

سرمربی گسترش‌فولاد گفت: چند روز پیش برانکو سرمربی پرسپولیس در یک مصاحبه که خبرنگار از او پرسیده بود چه تیمی را در حد قهرمانی می‌بینید، گفته بود قهرمانی را بی‌خیال اما بهترین تیمی که در این مدت دیده‌ام گسترش‌فولاد است که این حرف یک مربی بیگانه که اینچنین درباره فوتبال ایران بدون غرض حرف می‌زند در ذهنم ماند که البته این حرف مهمی برایم به شمار می‌رفت.

وی افزود: امروز چند نفر اصلی را نداشتیم اما بچه‌ها توانستند به خوبی از عهده کارهای فنی بربیایند و پیروزی شیرینی را نصیب هواداران و مدیریت باشگاه کنند. ضمن اینکه از برتری ماشین‌سازی خوشحال شدم و انشاءالله تبریز فصل آینده سه تیم لیگ برتری داشته باشیم.

دیدگاه شما