تازه های سایت

کد مطلب: 25410
5. بهمن 1394 - 13:03
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: ووشوکاران جوان و بزرگسال نهاوندی با درخشش در مسابقات انتخابی موفق شدند در ترکیب تیم منتخب استان همدان قرار بگیرند.

سعید کولیوند در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: شهرستان نهاوند در رشته‌های مختلف ورزشی دارای پتانسیل‌های بسیار خوبی است و کسب بیش از 150 مدال رنگارنگ در مسابقات مختلف نشان‌دهنده این موضوع است.

وی اظهار کرد: یکی از رشته‌هایی که جوانان نهاوندی علاقه فراوانی به آن دارند ووشو است که در سال جاری افتخارات زیادی برای شهرستان نهاوند در رده ملی و باشگاهی به دست آورده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: امسال چندین ووشوکار نهاوندی به اردوهای تیم ملی دعوت شدند و موفق شدند در مسابقات بین‌المللی خوش بدرخشند که این موضوع نشان‌دهنده علاقه جوانان نهاوند به ورزش ووشو است.

وی بیان داشت: در مسابقات مختلف امسال آقایان فرود و امید ظفری بسیار خوب عمل کردند و به پیراهن تیم ملی نیز رسیدند که امیدواریم این موفقیت‌ها ادامه داشته باشد.

کولیوند گفت: ووشوی نهاوند امسال صاحب یک مدال نقره مسابقات آسیایی در جام پارس تهران شد که این مهم توسط فرود ظفری به دست آمد و افتخاری را برای ورزش نهاوند رقم زد.

وی اظهار کرد: ووشوکاران نهاوند در روزهای گذشته نیز خوش درخشیدند و در رقابت‌های انتخابی استان همدان با کسب عناوین برتر موفق شدند به ترکیب تیم منتخب استان همدان راه یابند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند عنوان کرد: تعداد 6 ووشوکار نهاوندی به این مسابقات اعزام شدند که هر 6 نفر موفق شدند به تیم منتخب استان همدان راه پیدا کنند.

وی گفت: نفرات اعزامی شهرستان نهاوند به این رقابت‌ها را فرود و امید ظفری، سجاد محمد یاری، داوود مولوی، سجاد رشید و علی احمدوند تشکیل می‌دادند و سرمربی آن‌ها نیز مربیان بادانش نهاوند و رئیس هیئت ووشوی نهاوند آقایان احمد اسدی و آقای جواد موذنی بودند.

کولیوند افزود: در رده جوانان و در وزن 56 کیلوگرم سجاد محمدیاری، 70 کیلوگرم بابک رشیدی و 80 کیلوگرم نیز داوود مولوی با ارائه نمایش خوبی موفق شدند در ترکیب تیم منتخب استان حضور یابند.

وی بیان کرد: در رده بزرگ‌سالان نیز سهمیه نهاوند سه نفر بود که در پایان رقابت‌ها در وزن 56 کیلوگرم علی احمدوند، 65 کیلوگرم فرود ظفری و 90 کیلوگرم امید ظفری در ترکیب تیم منتخب استان قرار گرفتند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما