تازه های سایت

کد مطلب: 25277
28. دى 1394 - 11:52
اسطوره باشگاه پرسپولیس تماس با سرمربی تراکتورسازی برای صدور رضایتنامه دروازه‌بان دوم این تیم برای حضور در پرسپولیس را تکذیب کرد.
به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از مشرق، علی پروین درباره ادعای امیرقلعه‌نویی مبنی بر اینکه او در تماس با سرمربی تراکتورسازی از او خواسته رضایت مهرداد طهماسبی را برای حضور در پرسپولیس بدهد، عنوان کرد: یکی گفته پروین خوب کاری کرده که خواسته کمک کند. یکی گفته چرا پروین این کار را کرده؟ هر کسی یک نطری دارد ولی من شخصا تماسی با قلعه‌نویی نگرفتم.

وی ادامه داد: از قلعه‌نویی ممنونم که همیشه به من لطف دارد. ظاهرا دوست من با او تماس گرفته. در مجموع نمی دانم کار طهماسبی و پرسپولیس و تراکتور و فولاد به کجا رسیده و چی شده و چی نشده. اگر می‌خواستم خودم هم به قلعه‌نویی زنگ می‌زدم. امیدوارم امسال تراکتور و پرسپولیس که دو تیم مردمی هستند خوب نتیجه بگیرند. انشاالله پرسپولیس هم دو تا گلر خوب می‌گیرد و نگرانی هواداران برطرف می‌شود. امیدوارم قدراین هواداران که این‌قدر پیگیرهستند را همه بدانیم.ان‌شاالله تیم جام بگیرد و زحمت برانکو و بچه‌ها ثمر بدهد و روح هادی و دل خانواده‌اش و هواداران شاد شود. فقط خواستم بگویم من شخصا با قلعه‌نویی تماس نگرفتم. برای منصورخان پورحیدری باز هم آرزوی سلامتی کامل دارم.

پروین در پایان گفت: باور کنید دلم مرتب پیش احدی است. ان‌شاالله به حق پنج‌ تن‌ ال‌عبا و دعای مردم خوبمون خدا شفایش بدهد. خدا خودش رضا را به آغوش فوتبال برگرداند.

 

دیدگاه شما