تازه های سایت

کد مطلب: 25241
26. دى 1394 - 21:31
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهاوند بابیان اینکه نهاوند در جذب موقوفات نسبت به سایر شهرستان‌ها عملکرد موفقی دارد، گفت: ۲۳ موقوفه جدید از ابتدای سال جاری در نهاوند ثبت‌شده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، احمدرضا خزایی گفت: حاصل فعالیت‌های امسال اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند جذب ۲۳ موقوفه جدید بوده که با توجه به عملکرد سایر شهرستان‌ها بسیار مطلوب و بی‌نظیر است.

خزایی از ثبت ۵ موقوفه جدید در هفته وقف خبر داد و گفت: ارزش ریالی این موقوفات ۴۵۰ میلیون تومان است که با توجه به نیات بانیان از آن‌ها استفاده خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهاوند گفت: اهالی متدین و معتقد نهاوند و روستاهای تابعه نقش مؤثری در تحقق اهداف تبیین شده اوقاف و امور خیریه دارند.

وی محل ۵ موقوفه جدید نهاوند را در روستاهای هادی‌آباد، عباس‌آباد، شهرک سلگی و دهفول خواند و گفت: مجموع مساحت اراضی وقف‌شده در این مدت دو هزار و ۹۶۰ مترمربع است.

خزایی با اشاره به پاداش اخروی خیرین افزود: همانگونه که در این دنیا نام و یاد واقفان ماندگار است و از این اقدام نیکوکارانه آنها تجلیل و قدردانی می‌شود بدانند که بیش از اینها در قیامت از آنان قدردانی خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهاوند ادامه داد: زمانی که انسان متوجه می‌شود صندوق آخرت وی تهی است با اندکی تفکر چشم‌هایش باز می‌شود و به سوی کار خیر قدم بر می‌دارد.

وی تاکید کرد: آشکار کردن برخی امورات خیر مثل وقف باعث ترغیب مردم به اعمال خیر است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما