تازه های سایت

کد مطلب: 25208
24. دى 1394 - 10:02
فرماندار نهاوند بابیان اینکه توجه به ایجاد اشتغال و فراهم کردن زمینه ازدواج جوانان امری مهم است، گفت: ۲ میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان تسهیلات ازدواج به زوج‌های نهاوندی پرداخت‌شده است.
به گزارش پایگاه خبری گرو، کریم حمیدوند در ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان نهاوند، گفت: در ۹ ماه ابتدایی سال جاری ۱۰۹۰ نفر برای دریافت تسهیلات ازدواج در بانک‌های عامل ثبت‌نام کرده‌اند.

وی اظهار داشت: از این تعداد برای ۹۲۰ فقره پرونده تسهیلات ازدواج تشکیل‌شده که در پی آن ۲ میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان تسهیلات به زوج‌های جوان پرداخت‌شده است.

وی گفت: رسیدگی به امور جوانان و در اولویت قرار دادن اشتغال و ازدواج آن‌ها باید در اصلی‌ترین و ابتدایی‌ترین برنامه‌های مسئولین قرار گیرد.

وی افزود: با ساماندهی جوانان در دو امر اشتغال و ازدواج جامعه‌ای پویا و عاری از هرگونه فساد ساخته خواهد شد.

 حمیدوند بابیان اینکه تا علم به انجام کاری در مسئولین وجود نداشته باشد کارها رهاشده خواهند ماند، گفت: مسئولین باید دستورالعمل‌های رسیده و مطالبات مردم را که از طریق مجلس و هیئت دولت به تصویب رسیده به‌صورت دقیق اجرا و نقاط ضعف و قوت خود را به‌صورت موشکافانه ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه مسئولین باید بستری مناسب برای اشتغال جوانان ایجاد کنند، گفت: دولت طرح‌های خوبی برای ایجاد اشتغال پایدار جوانان در دست اجرا دارد.

وی گفت: جوانان با تشکیل تعاونی‌های ۲۵ نفره، کمتر و یا بیشتر می‌تواند از تسهیلات اشتغال‌زایی که با سود کم و تنفس دو سال که دولت در نظر گرفته استفاده نمایند.

فرماندار نهاوند عنوان کرد: اجرای این طرح از سوی مدیران شهرستان باید به‌صورت ضرب العجل باشد زیرا با توجه به آمار، شهرستان نهاوند با ۳ تا ۴ طرح معرفی‌شده، کمترین طرح‌ها را داشته است.

وی اظهار داشت: جویندگان کار در مراجعه به مسئولین و متولیان امر باید با هدایتی دقیق از سوی همکاران مواجه شوند و اگر غیرازاین باشد با مسئولین برخورد خواهد شد زیرا موجب از بین بردن و کم‌رنگ جلوه داد خدمات دولت می‌شوند./مهر

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما