تازه های سایت

کد مطلب: 25183
21. دى 1394 - 11:11
بخشدار بخش خزل نهاوند گفت: در کمتر از 30 ساعت گذشته شهر فیروزان نهاوند 5 بار لرزیده است.

فرهاد جهانیان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: از بامداد روز گذشته تا امروز صبح در شهر فیروزان نهاوند 5 بار زلزله اتفاق افتاده است که باعث وحشت مردم در شب گذشته شده بود.

وی اظهار کرد: از این زمین‌لرزه‌ها هنوز خسارتی گزارش نشده است ولی شب گذشته تعدادی از مردم در خیابان‌ها حضور داشتند ولی خدا را شکر تاکنون مشکلی پیش نیامده است.

بخشدار بخش خزل نهاوند افزود: از این 5 زلزله 3 زمین‌لرزه بالای 2 ریشتر و یک زمین‌لرزه نیز 3.3 ریشتر قدرت داشته است.

وی بیان داشت: ستاد مدیریت بحران بخش خزل بعد از وقوع این حوادث در حالت آماده‌باش قرار دارد و شب گذشته نیز دستگاه‌های خدمات رسان در بخشداری فیروزان حضور داشتند و تا صبح در این مکان بودند.

جهانیان گفت: هماهنگی خوبی بین دستگاه‌های خدمات رسان در بخش خزل نهاوند وجود دارد تا در صورت بروز حادثه سریعاً وارد عمل شوند.

وی اظهار کرد: زلزله‌های شب گذشته و بامداد امروز به ترتیب در ساعت‌های 19:52 و 20 و 21:17 رخ‌داده است که بزرگ‌ترین انها 2.9 ریشتر قدرت داشت و مربوط به زمین‌لرزه اول بود.

بخشدار بخش خزل نهاوند افزود: زمین‌لرزه‌های روز شنبه نیز 2.3 و 3.3 ریشتر قدرت داشت که زمین‌لرزه 3.3 ریشتر چون قویترین زلزله بود باعث وحشت مردم شد.

وی گفت: این زمین‌لرزه‌ها شاید به‌عنوان یک زمین‌لرزه مخرب و با خسارت به‌حساب نیاید، ولی می‌تواند زنگ خطری را برای مسئولان و مردم این منطقه به صدا درآورد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما