تازه های سایت

کد مطلب: 25164
18. دى 1394 - 15:40
امام‌جمعه نهاوند گفت: آمریکایی‌ها اخیراً در فضای پسابرجام اقداماتی بر ضد مردم ایران انجام می‌دهند که بیش از گذشته نشان می‌دهد آن‌ها بدعهد هستند و بهانه‌جویی می‌کنند.

به گزارش سایت گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند با اشاره به اقدام اخیر آل سعود در به شهادت رساندن شیخ نمر گفت: همه اقدامات این دولت خائن در خدمت منافع امریکا و رژیم صهیونیستی است.

وی اظهار کرد: این رژیم با اقدام اخیر خود که به اعدام 47 نفر ازجمله شیخ نمر منجر شد بار دیگر ثابت کرد که به دنبال ایجاد تفرقه در بین مسلمانان است و این اقدامات را به خاطر ارباب خود یعنی امریکا انجام می‌دهد.

امام‌جمعه نهاوند افزود: همان‌طور که رهبر انقلاب نیز فرمودند شیخ نمر نه مردم را به قیام مسلحانه بر ضد آل سعود تشویق می‌کرد نه به‌صورت پنهانی توطئه می‌کرد بلکه فقط از روی غیرت و تعصب دینی انتقاد علنی و امربه‌معروف و نهی از منکر می‌کرد.

وی بیان داشت: رژیم آل سعود با به شهادت رساندن این عالم مجاهد نشان داد که فقط حرف زور را می‌فهمد و هیچ استدلال و منطقی ندارد و به امید خدا خون به‌ناحق ریخته شیخ نمر روزی دامان آل سعود بدتر از یهود را خواهد گرفت.

مغیثی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: آمریکا در طول پیروزی انقلاب اسلامی به انواع توطئه‌ها علیه ملت ایران پرداخته است و درراه دشمنی با مردم ایران از هیچ راهی کوتاه نمی‌آید.

وی عنوان کرد: ملت ایران هیچ‌گاه به امریکا اعتماد ندارد چون این دولت در سابقه تاریخی ملت ایران فقط به بدنامی و توطئه برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی مشهور است.

امام‌جمعه نهاوند گفت: بعد از برجام آمریکایی در چندین نوبت تحریم‌ها و اقداماتی را برعلیه ملت ایران تصویب کردند که این نشان می‌دهد این دولت هیچ‌گاه قابل‌اعتماد نیست.

وی بیان داشت: آمریکایی اخیراً در فضای پسابرجام طرح‌های مختلفی را بر ضد سپاه پاسداران تصویب کردند، رئیس‌جمهور امریکا قانون محدودیت صدور روادید برای مسافران ایران را امضا می‌کند و در روز گذشته نیز طرحی را بر ضد ایران تصویب می‌کند که این بدعهدی نشان می‌دهد آمریکا به دنبال بهانه‌جویی است.

مغیثی افزود: همگی باید در مقابل بدعهدی و پیمان‌شکنی آمریکایی هوشیار باشیم و با حفظ وحدت و عمل به فرامین رهبر انقلاب نقشه‌های آمریکایی‌ها را نقش بر آب کنیم.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما