تازه های سایت

کد مطلب: 25151
16. دى 1394 - 9:32
فرماندار نهاوند گفت: هیات بازرسی انتخابات شهرستان نهاوند بر اساس قانون جهت نظارت براجرای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در شهرستان نهاوند تعیین گردید.

به گزارش سایت گرو، کریم حمیدوند گفت: به استناد ماده 25 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده 76 آیین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری طی احکام جداگانه ای از سوی رئیس هیات بازرسی استان اعضای هیات بازرسی انتخابات شهرستان نهاوند تعیین گردیدند.
رئیس حوزه انتخابیه شهرستان نهاوند افزود: نظارت برحسن اجرای قانون، جلوگیری از تخلفات احتمالی و بررسی و اعمال نظر نهایی ورسیدگی به گزارش های مردمی را از مهمترین وظایف هیات های بازرسی انخابات مجلس می باشد.
وی گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری مطلوب و شایسته انتخابات انجام شده و تاکنون در مراحل مختلف به استناد ماده 45 قانون انتخابات ثبت نام در مدت 7 روز به انجام رسیده و همچنین شاهد تشکیل هیئت های اجرایی در فرمانداری ها بودیم که در حال حاضر نیز بر اساس ماده 50 قانون انتخابات بررسی صلاحیت ها در هیئت اجرایی انجام گرفته است .
فرماندار نهاوند با تاکید بر این مسئله که همه باید برای برگزاری انتخاباتی با شکوه تلاش نمائیم افزود: امیدواریم با همکاری همه عوامل اجرایی انتخابات، مشارکت داوطلبان و طرفداران آنها و همچنین عموم مردم در عمل به قانون شاهد مشارکت بالای مردم در صحنه انتخابات باشیم.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان در هفتم اسفند ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می شود .
شهرستان نهاوند با دارا بودن چهار بخش وجمعیتی نزدیک به 200 هزار نفر دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی می باشد.

بر این اساس آقایان مرتضی عزالدین مدیر کل امور آب استان همدان، مجتبی رضایی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند و محمود مصباح زئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان اعضای هیئت بازرسی انتخابات شهرستان نهاوند معرفی شدند./ایرنا

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما