تازه های سایت

کد مطلب: 25117
13. دى 1394 - 13:35
مدیر بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان نهاوند گفت: دستگاه اکسیژن ساز پیشرفته در بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان نهاوند نصب و راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش سایت گرو، حمیدرضا سیف در گفتگو با خبرنگاران نهاوند گفت: با توجه به اقدامات در حال انجام بیمارستان آیت الله علیمرادیان در راستای طرح تحول نظام سلامت، یک دستگاه جدید و پیشرفته اکسیژن ساز در آینده‌ای نزدیک در این بیمارستان نصب و راه‌اندازی خواهد شد.

وی افزود: این دستگاه بااعتباری افزون ‌بر یک میلیارد  و ۵۰۰ میلیون ریال خریداری و هم‌اکنون در اختیار بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان نهاوند است.

سیف گفت: هم‌اکنون اکسیژن مورد نیاز بیمارستان از طریق دستگاه اکسیژن ساز قدیمی و کپسول تهیه و تأمین می‌شود که با راه‌اندازی سیستم جدید افت یا افزایش فشار اکسیژن به حد مطلوب خواهد رسید.

وی اظهار داشت: دستگاه اکسیژن سازی که خریداری‌شده توان تولید اکسیژن با خلوصی در حدود ۹۵ درصد را دارد.

مدیر بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان در ادامه به ‌اضافه شدن ۱۸۰۰ مترمربع به فضای اورژانس بیمارستان اشاره کرد و گفت: مجوز احداث این بخش صادرشده و با ساخت این بخش بسیاری از موارد مربوط به اورژانس که دغدغه مردم و مسئولین است رفع خواهد شد و توان خدمات‌دهی کارکنان ازنظر کمی و کیفی ارتقاء خواهد یافت.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما