تازه های سایت

کد مطلب: 25032
1. دى 1394 - 9:37
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر نهاوند گفت: توانمندسازی بانوان در جهت احیای مشاغل خانگی باعث کاهش هزینه‌های تولید و خدمات می‌شود و اشتغال اعضای خانواده را به همراه دارد.

به گزارش سایت گرو، صفی الله خرم‌آبادی در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شهرداری نهاوند گفت: امروز مشاغل کوچک و زودبازده خانگی در بسیاری از کشورها تأثیرات بسیار مهمی بر اقتصاد خانواده دارد و قابل‌توجه است.

وی اظهار کرد: مجموعه شهرداری نهاوند سعی می‌کند باهدف توانمندسازی بانوان نهاوندی برای گرایش به تولیدات بومی و مشاغل خانگی زمینه را فراهم کند و دوره‌های آموزشی را برگزار کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر نهاوند افزود: اگر بتوانیم مکانی را برای فعالیت و آموزش بانوان نهاوندی ایجاد کنیم قطعاً موفق خواهیم شد تا بانوان را در امر تولید مشارکت دهیم.

وی بیان داشت: در ابتدا سعی داریم با همکاری بسیج جامعه زنان مشاغل خانگی متناسب با وضعیت بانوان نهاوند را شناسایی کنیم و سپس بانوان را برای فعالیت در این مشاغل توانمند کنیم.

خرم‌آبادی گفت: یکی دیگر از راه‌هایی که باعث ترویج مشاغل خانگی و زودبازده در بین بانوان می‌شود اختصاص مکانی برای عرضه محصولات مختلف خانواده‌ها است که برای ایجاد این مکان بسیار مصمم هستیم و این اتفاق به‌زودی رخ خواهد داد.

وی عنوان کرد: توسعه مشاغل خانگی باعث اشتغال اعضا خانوار، کاهش هزینه‌های تولید و افزایش درآمد خانواده‌ها می‌شود که هم برای خود انها خوب است و هم لازمه توسعه شهرستان نهاوند است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر نهاوند افزود: برای رونق این کسب‌وکار در نهاوند همه مسئولان باید تلاش کنند و از ظرفیت‌های بسیج و سایر اقشار استفاده شود تا شاهد شکوفایی اقتصادی شویم.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما