تازه های سایت

کد مطلب: 25022
30. آذر 1394 - 9:10
آیا بعد از کسب آرای حداکثری مردم زحمت‌کش نهاوند نسبت به رسیدگی بیشتر به مشکلات فراوان مردم اقدام خواهی کرد؟

به گزارش سایت گرو، ایفای نقش نمایندگی بخشی از مردم کشور در مجلس و دفاع از حقوق آن‌ها کاری بسیار مشکل و درعین‌حال طاقت‌فرسا است. این‌که بتوانی در عین همگام بودن باسیاست‌های کلی کشور، در مقابل انحرافات و خطاهای احتمالی دارای صلابت و شجاعت بود و در صحن فریاد کشید این‌ها همه اقتدار و تدبیر خاصی می‌خواهد که در توان هر فردی نیست.

این‌که در مقابل اتفاقات یا شرایط بحرانی و غیرقابل‌انتظار، بتوانی در فرصت محدود، بهترین تصمیم را بگیری و از عواقب آن که ممکن است هجمه‌ای وسیع و ناگهانی علیه تو بپا خیزد سربلند بیرون آیی و به رفتار و کردار خود اطمینان داشته باشی تا زمانی که آب از آسیاب‌ها بیفتد و اقدام صحیحت بر همگان آشکار شود، خود تحملی استوار و شکیبایی راستین می‌طلبد. آیا شمای کاندیدا این توانایی را در خود می‌بینی؟

 آیا وقتی‌که قرار شد صندلی سبز مجلس را در اختیار بگیری، "فامیل بازی " راه نخواهی انداخت و تمرکزت را روی دفاع از حقوق همشهریان و رفع مشکلات آن‌ها، بدون کمترین "انحصارگرایی " و "نورچشمی بازی " خواهی گذاشت؟

 آیا سرکشی به تمام نقاط مسکونی منطقه اعم از مناطق پولدار نشین و ضعیف نشین، به‌صورت یکسان انجام خواهد شد یا این‌که فرصت توجه به مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته نخواهی یافت و این مناطق، همچنان محروم خواهند ماند؟

 آیا هنگام توزیع محصولات یارانه‌ای عمومی، نظارت کافی بر امور خواهی کرد یا این‌که برایت مهم نخواهد بود برخی افراد، حقوق عمومی را به نفع خود و آشنایان مصادره کنند؟

 آیا در برنامه‌ات این موضوع خواهد بود که توانمندان بخش خصوصی اعم از نهاوندی و غیر نهاوندی را به سمت سرمایه‌گذاری در منطقه جلب کنی و زمینه احداث واحدهای تولیدی و درنتیجه اشتغال جوانان را فراهم کنی؟

آیا بعد از کسب آرای حداکثری مردم زحمت‌کش نهاوند نسبت به رسیدگی بیشتر به سایر نقاط نهاوند که در بعضی از شهرهایش بیمارستان، دانشگاه، نمایندگی ادارات و شعبات بانک و حتی یک داروخانه به چشم نمی‌خورد اقدام خواهی کرد؟

روستاهای بزرگ و کوچک چطور؟

آیا به پست‌های بالاتر چشم طمع نداری که در نیمه‌راه موکلانت را بی‌سرپناه رهاسازی؟

 آیا برای توسعه واحدهای تولیدی از محل اعتبارات دولتی در منطقه نهاوند، گیان، برزول و فیروزان و سایر مناطق روستایی، قائل به پیگیری‌های شبانه‌روزی، بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر هستی و این توانایی را در خود می‌بینی؟

 بدون شک، یک نماینده نباید اسیر درخواست‌های گروهی خاص شود و به نفع خاصی وارد کارزار اقتصادی یا هر نوع امتیاز دادن‌های ویژه شود.

 نماینده مردم، همان‌گونه که از نامش برمی‌آید یعنی منتخب مردم و نباید به‌گونه‌ای باشد که پس از رأی آوردن، خر خود را از پل گذشته ببیند و به مردم پشت کند.

او صدای مردم است و این صدا، زمانی صدای واقعی مردم خواهد بود که در نشست‌وبرخاست‌های مکرر در میان آن‌ها، به عمق نیازهای آن‌ها پی برده شود.

 به‌هرتقدیر، برداشتن پرچم نمایندگی مردم در مجلس، نیازمند برخورداری از خصوصیاتی نظیر توانایی، تعهد، عدالت، صداقت، دانش بالا و درک بالا در امر قانون‌گذاری‌های مفید به نفع جامعه است که امیدواریم کاندیداهای محترم با اطمینان از توانایی خود در مسیر خدمت‌رسانی، پا به عرصه رقابت انتخاباتی بگذارند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

مارا از شیر مرغ رها کنید {نامه ای (طرح تبدیل وضعیت کار کنان رسمی کار گری ادارات دولتی نظیر بهزیستی به رسمی کشوری )که سه سال است پشت درهای بسته مجلس خبری ازش نسیت و بلا تکلیف است } نامه ای به کلیه نمایندگان محترم مردم در سراسر کشور باعرض سلام خسته نباشیدخداقوت نمایندگان محترم مردم در خانه ملت طرح تبدیل وضعیت کار کنان رسمی کار گری ادارات دولتی روز چهارشنبه مورخ1392/9/20به تصویب نمایند گان محترم مجلس رسید و طرح مذکور فوریت دارشد وطی شماره 162اعلام وصول گردیید و توسط رئیس جلسه وقت جناب آقای دکتر محمدرضا باهنر به کمسیون اجتماعی مجلس ارجاع گردید جهت بررسی لذا در مورخ 1394/3/31نایب رئیس کمسیون اجتماعی مجلس جناب آقای عمران علی محمدی در رسانه های خبری اعلام کرد که کمسیون اجتماعی مجلس طر ح تبد یل وضعیت نیروهای رسمی کار گری ادارات دولتی نظیر بهزیستی به رسمی کشوری تصویب کرد و طرح مذکور در روزهای آیند ه به صحن علنی مجلس خواهد آمد و آقای عمران علی محمدی عنوان کرد دولت مخالف این طرح نسیت چون بار مالی برای دولت ندارد نیروهای رسمی کار گری در بدنه دستگاه دولتی در حا ل انجام کار هستند از رئیس محترم مجلس از کلیه طراحان طرح تبدیل وضعیت کار کنان رسمی کار گری ادارات دولتی از رئیس محترم کمسیون اجتماعی مجلس از کلیه نماینده گان محترم سراسر کشور در مجلس شورای اسلامی عاجزانه خواستاریم طرح مذکور به صحن علنی مجلس شورای اسلامی بیاورند و بارای موافق (مثبت)طرح مذکور در صحن علنی مجلس به تصویب نهایی برسانیدجهت رضای خداوند تبارک تعالی ما کار کنان رسمی کار گری ادارات دولتی از هر دو قانون اسخدامی محروم هستیم نه تابع قانون کار هستیم نه قانون خدمات کشور ضرب المثل معروف شتر مرغ ت قبلااز همکاری شما صادق ترین افراد کمال تقدیر تشکر داریم جمعی از کار کنان رسمی کار گری بهزیستی

دیدگاه شما