تازه های سایت

کد مطلب: 24977
24. آذر 1394 - 7:17
سرپرست شهرداری نهاوند از ذخیره ۸ هزار بسته ماسه و نمک و دپو ۱۴۰۰ تن مخلوط ماسه برای یخ‌زدایی معابر این شهر خبر داد.

به گزارش سایت گرو، عباس حسنوند با اعلام این خبر گفت: ۶ مخزن ماسه و نمک در معابر عمومی شهر نصب‌شده که این مخازن با شروع بارندگی شارژ و ماسه و نمک در آن قرار می گیرد تا شهروندان در مواقع ضروری از آن‌ها استفاده کنند .

وی همچنین بابیان یکی از وظایف مهم شهرداری‌ها در فصل سرما پاک‌سازی و برف‌روبی معابر از برف است، گفت: بسیج امکانات شهری برای روزهای برفی پیش رو در دستور کار شهرداری نهاوند قرارگرفته است.

حسنوند گفت: با ورود به فصل سرما و نزول بارش‌ها و بروز برخی مشکلات در سطح شهر تمهیدات لازم برای ارائه خدمات به مردم اندیشیده شده و امسال با پیش‌بینی‌هایی صورت گرفته مشکلی برای ارائه خدمات در فصل زمستان نخواهیم داشت .

عباس حسنوند اظهار کرد: شهرداری نهاوند میزان تجهیزات و آمادگی نیروهای انسانی امداد و نجات و خدمات را مورد ارزیابی قرارداده است .

حسنوند از تجهیز خودروهای موردنیاز برف‌روبی خبر داد و گفت: نیرو‌های انسانی خدمات رسان در روزهای برفی و زمستان و بارندگی‌ها به شهروندان خدمات‌رسانی خواهند کرد .

وی گفت: تجهیزات خودرویی سنگین برای اجرای عملیات زمستانی آماده‌شده‌ که این خودروها شامل  ماشین‌آلات سنگین، نیمه سنگین و عملیاتی خدمات شهری نظیر یک دستگاه گریدر، دو دستگاه لودر، یک دستگاه بابکت، پنج دستگاه کامیون است که سه دستگاه از این کامیون‌ها قابلیت نصب تیغه برف‌روب دارند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما