تازه های سایت

کد مطلب: 24974
23. آذر 1394 - 10:48
امام‌جمعه نهاوند گفت: همه باید همواره ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم و با آگاهی و بصیرت فرامین مقام معظم رهبری را در راستای پیش برد اهداف انقلاب نصب العین خود قرار دهیم.

به گزارش سایت گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در یادواره 6 شهید روستای بابارستم نهاوند گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با تجهیز صدام در اوایل انقلاب سعی داشتند کشور را نابود کنند تا به اهداف شوم خود در کشور برسند.

وی اظهار کرد: دشمنان انقلاب در جنگ تحمیلی از روحیه و دلاورمردیهای فرزندان غیور انقلاب اسلامی غافل بودند و نمی‌دانستند جوانان ایران اسلامی درسی فراموش‌نشدنی به آن‌ها می‌دهند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: همه باید قدردان شهدا و رزمندگان باشیم چون امنیت و پیشرفت‌های امروز ما مرهون ایثار و ازخودگذشتگی ایثارگران دفاع مقدس است.

وی بیان داشت: امروز و با توجه به حوادث اخیر در منطقه باید قوی‌تر از گذشته باشیم و راه شهدا را باقدرت ادامه دهیم و روحیه استکبارستیزی خود را حفظ کنیم تا در مقابل توطئه‌های دشمنان از خود دفاع کنیم.

مغیثی گفت: همه باید با حفظ وحدت و آگاهی نقشه‌های دشمنان را به‌خوبی بشناسیم و در مقابل آن‌ها راهبردهای مناسب را اتخاذ کنیم تا به مملکت آسیبی نرسد.

وی اظهار کرد: عمل به وصایای شهدا یکی از بهترین راه‌های بصیرت افزایی و پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی است که در سایه همدلی و وحدت به دست می‌آید.

امام‌جمعه نهاوند افزود: یکی از اهداف برپایی یادواره شهدا هم علاوه بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید انتشار وصایای شهدا و عمل به آن‌ها باشد.

وی گفت: در وصیت‌نامه‌های شهدا به تبعیت از ولی‌فقیه بسیار توصیه‌شده است که بر همه ما واجب است همیشه گوش‌به‌فرمان رهبر انقلاب باشیم و با عمل به فرامین ایشان نظام مقدس اسلامی را به سرمنزل مقصود برسانیم.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما