تازه های سایت

کد مطلب: 24944
20. آذر 1394 - 11:15
در راستای توانمندسازی مددجویان کمیته امداد
پرداخت یک میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان نهاوندی
مدیر کمیته امداد شهرستان نهاوند گفت: در راستای توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد در سال جاری یک میلیارد ریال وام اشتغال در قالب 70 طرح توان‌افزایی به مددجویان پرداخت شده است.

به گزارش سایت گرو، علی کاویانی اظهار کرد: در راستای خدمت به محرومین و توانمند شدن خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد در سال جاری یک میلیارد ریال وام اشتغال در قالب 70 طرح توان‌افزایی به مددجویان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات اشتغال این نهاد در قالب طرح‌های کشاورزی، دامپروری، شیلات، صنایع‌دستی، فعالیت‌های صنعتی و معدنی و طرح‌های کارآفرینی به مددجویان پرداخت می‌شود، افزود: وام‌های پرداختی به خانواده‌های محروم و نیازمند به منظور فراهم کردن اشتغال و توانمند شدن آنها است تا اینکه خانواده‌ها با حفظ عزت نفس و کرامت انسانی خودکفا شده و از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج شوند.

مدیر کمیته امداد شهرستان نهاوند تصریح کرد: علاوه بر طرح‌های توان‌افزایی در 6 ماهه اول سال مبلغ 11 میلیارد و 928 میلیون ریال در قالب 86 طرح خودکفایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: با بهره‌گیری از منابع اعتباری کمیته امداد، منابع اعتباری بانک‌های عامل و کمک‌های مردمی شرایط و امکانات ایجاد اشتغال پایدار برای خانواده‌های تحت حمایت فراهم شده است.

کاویانی در پایان ضمن تشریح انواع تسهیلات پرداختی و تمهیدات در نظر گرفته شده برای اشتغال مددجویان بیان کرد: پرداخت تسهیلات از منابع بانکی برای آن دسته از مددجویانی مناسب است که دارای قدرت ریسک اقتصادی بوده و توان پرداخت اقساط را داشته باشند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما