تازه های سایت

کد مطلب: 24935
18. آذر 1394 - 9:02
معاون پرورشی و تربیت بدنی مدارس نهاوند گفت: 242 کلاس درس در مدارس دوره اول و دوم متوسطه نهاوند در دهه آخر ماه صفر تحت پوشش برنامه های تبلیغی گروه مصباح الهدی قم قرار گرفتند.
 به گزارش سایت گرو، کیانوش مصباح روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: گروه مصباح الهدی متشکل از 16 نفر از روحانیون اعزامی از قم می باشند که همه ساله در ایام صفر و عاشورا به مدت 10 روز در مدارس نهاوند حضور پیدا نموده و با حضور در کلاسهای درس به سوالات شرعی و مذهبی دانش آموزان پاسخ می دهند.

وی افزود: در این برنامه ها گفتمانهایی با موضوع سبک زندگی اسلامی، بحث فضای مجازی و پاسخ به شبهات دینی مطرح می شود و اعضای این گروه به بحث در رابطه با آنها می پردازند .
وی گفت: در این گروه شش نفر طلبه خواهر وجود دارد که به مسائل ویژه دختران در مدارس پرداخته و احکام اسلامی مربوطه را برای آنان تشریح می کنند.
مصباح افزود: این گروه ششمین سال متوالی است که در دهه اول عاشورا و دهه آخر صفر در نهاوند حضور می یابند و درباره موضوعات روز برای دانش سخنرانی می کنند .
وی افزود: در شرایطی که دشمنان با بکار بردن انواع ابزارهای تبلیغی در فضای مجازی به دنبال کم رنگ نمودن ارزشهای اسلامی و همچنین باورهای دینی جوانان می باشند برگزاری این گونه برنامه ها می تواند خنثی کننده توطئه دشمنان باشد .
در حال حاضر بیش از 25 هزار دانش آموز در دوره های مختلف تحصیلی در مدارس نهاوند مشغول به تحصیل می باشد.
شهرستان نهاوند با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 190 هزار نفردر 105 کیلومتری جنوب استان همدان قرار دارد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما