تازه های سایت

کد مطلب: 24914
16. آذر 1394 - 11:48
رئیس فوریت‌های پزشکی نهاوند گفت: 200 زائر که به دلیل برف و کولاک شدید در محورهای شهرستان نهاوند گرفتارشده بودند امدادرسانی شدند.

حمیدرضا سیف در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: بارش برف و به‌تبع آن کولاک در محورهای کوهستانی شهرستان نهاوند از دو روز پیش شروع‌شده است و همچنان ادامه دارد و مشکلاتی را برای مسافران به وجود آورده است.

وی اظهار کرد: شهرستان نهاوند به دلیل قرار گرفتن در مسیر عبور و مرور زائران به مرز مهران شاهد سیل بازگشت مسافران است.

رئیس فوریت‌های پزشکی نهاوند افزود: شب گذشته 200 زائر که در حال عبور از نهاوند بودند به دلیل بارش شدید برف و کولاک در مسیر گرفتار شدند و توسط دستگاه‌های امدادی به نهاوند منتقل شدند.

وی بیان داشت: این زائران در مسجد شهرک شهید حیدری شهرستان نهاوند اسکان اضطراری داده شدند و در حال حاضر در آنجا قرار دارند تا با مساعدتر شدن وضعیت جوی به مسیر خود ادامه دهند.

سیف گفت: اورژانس 115 نهاوند به دلیل اینکه بعضی از این مسافران دچار سرماخوردگی و سرمای شدید شدند از صبح امروز مشغول ویزیت رایگان آن‌ها است.

وی عنوان کرد: یک تیم پزشکی کامل متشکل از پزشک، دو تکنسین فوریت‌ها، بهیار و یک کارشناس امور دارویی در مسجد این شهرک حضور دارند و با توجه به اینکه اکثر دچار سرماخوردگی شدید هستند مشغول امدادرسانی به این زوار هستند.

رئیس فوریت‌های پزشکی نهاوند اظهار داشت: این اکیپ امدادرسان با تجهیزات کامل، علاوه بر ویزیت با تجویز دارو و تزریقات عمل سرم تراپی را برای بهبود بیماران انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما