تازه های سایت

کد مطلب: 24902
15. آذر 1394 - 10:41
رئیس اداره راه و شهرسازی نهاوند گفت: به علت بارش برف و کولاک در محور نهاوند به نورآباد تردد در این مسیر با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

عمید الوند در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: با توجه به ریزش برف و کولاک که از بامداد امروز در شهرستان نهاوند شروع‌شده است سطح محورهای شهرستان نهاوند خیس و لغزنده است.

وی اظهار کرد: باوجود بارش برف همه محورهای ورودی شهرستان نهاوند باز هستند و راهداران برای برف‌روبی سطح معابر در حالت آماده‌باش هستند.

رئیس اداره راه و شهرسازی نهاوند افزود: اکیپ‌های برف‌روبی شهرستان نهاوند به 4 قسمت تقسیم‌شده‌اند و در محورهای آورزمان، ورودی از سمت کرمانشاه، محور نهاوند به بروجرد و گردنه گاماسیاب مستقرشده‌اند.

وی عنوان کرد: در محور آورزمان در قسمتی از مسیر به علت کولاک تردد با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است و رانندگان باید بااحتیاط کامل رانندگی کنند.

الوند گفت: در گردنه گاماسیاب که در محور نهاوند به نور آباد قرار دارد کولاک گزارش‌شده است و به همین دلیل تردد در این مسیر با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

وی اظهار کرد: از صبح امروز نیروهای راهداری مشغول بازگشایی محورهای ارتباطی شهرستان نهاوند هستند و تمام توان خود را برای جلوگیری از مسدود شدن راه‌ها بکار گرفته‌اند.

محمدتقی شهبازی رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند نیز در گفت گو با خبرنگار ما گفت: با شروع بارش برف در نهاوند همه پایگاه‌های امداد جاده‌ای در حالت آماده‌باش هستند و نیروهای هلال‌احمر نیز آماده امدادرسانی هستند.

وی اظهار کرد: با توجه به وقوع کولاک در بعضی از محورهای نهاوند و امکان ایجاد حادثه با گروه‌های هلال‌احمر مستقر در روستاها هماهنگ شده است تا در صورت بروز مشکل سریعاً وارد عمل شوند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند افزود: با هماهنگی با دهیاران و شورای اسلامی روستاهایی که در محورهای نهاوند قرار دارند مقررشده است تا در صورت نیاز از مساجد و حسینیه‌های این روستا برای اسکان اضطراری مسافران استفاده شود.

بنا بر اعلام سازمان هواشناسی استان همدان از امروز بارش برف در استان همدان شروع‌شده است و همچنان ادامه دارد و در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه نیز شاهد کاهش محسوس دما خواهیم بود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما