تازه های سایت

کد مطلب: 24880
12. آذر 1394 - 12:24
استاد حوزه و دانشگاه گفت: رزمندگان اسلام در طول جنگ تحمیلی با توکل به خدا و داشتن روحیه شهادت‌طلبی باعث پیروزی انقلاب اسلامی شدند.

به گزارش سایت گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا مقیسه در یادواره 14 شهید سرافراز روستای گیل‌آباد نهاوند گفت: امروز به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی، کشورمان باوجود ناامنی‌های منطقه در بالاترین سطح امنیت قرار دارد.

وی اظهار کرد: این امنیت که در جهان مثال‌زدنی است به دلیل جان‌فشانی و ایثار رزمندگان انقلاب اسلامی است که شجاعانه در مقابل دشمن بعثی قرار گرفتند.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: امروز وظیفه ما است که در هر مسئولیتی که داریم با تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب راه شهدا را ادامه دهیم.

وی عنوان کرد: عمل به وصیت‌های شهدا درصحنه جنگ نرم امروز بسیار مهم و اثرگذار است و یکی از فلسفه‌های برگزاری یادواره شهدا باید ترویج و انتشار وصایای شهدا باشد.

مقیسه گفت: شهدای گران‌قدر دفاع مقدس همواره دارای روحیه شهادت‌طلبی بودند و این روحیه را در خود باایمان و تقوا تقویت می‌کردند و سرانجام نیز به آرزوی خود می‌رسیدند.

وی بیان داشت: امروز دشمن با به راه انداختن جنگ نرم دشمن سعی در ایجاد خلل در باورهای نسل جوان دارد، بنابراین حضور جوانان در یادواره شهدا بسیار مناسب و تأثیرگذار است.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: دشمن در این جنگ عقیدتی جوانان این مرزوبوم را مورد هدف قرار داده است و همه باید در این راه هوشیار باشند و خود را از خطرات جنگ نرم مصون نگه‌دارند.

وی گفت: همه باید همان‌گونه که رزمندگان انقلاب اسلامی به تبعیت از امام خمینی (ره) از میهن عزیزمان دفاع کردند امروز نیز وظیفه همه تبعیت از رهبر معظم انقلاب است.

مقیسه اظهار داشت: امروز با توجه به حوادث دنیا باید هوشیارتر باشیم و فریب دشمن‌های استکباری را نخوریم چون انها خیرخواه ملت ایران نیستند.

وی عنوان کرد: امروز چشم همه ملت‌های مقاوم منطقه به ایران است و ما هم باید در این برهه حساس به فرامین رهبر انقلاب عمل کنیم تا کشور باقدرت مسیر پیشرفت همانند گذشته طی کند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما