تازه های سایت

کد مطلب: 24869
10. آذر 1394 - 11:54
فرماندار نهاوند گفت: با توجه در پیش بودن فصل سرما مدیران دستگاه‌های خدمات رسان اقدامات پیشگیرانه متناسبی انجام دهند تا در حوادث احتمالی غافلگیر نشوند.

به گزارش سایت گرو، کریم حمیدوند در جلسه ستاد حوادث شهرستان نهاوند گفت: با توجه به شروع فصل سرما همه دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان باید برای مقابله و پیشگیری با حوادث احتمالی آمادگی لازم را داشته باشند.

وی اظهار کرد: امسال با توجه به بارش‌های اخیر و شروع زودتر روزهای سرد مدیران بادید اقدامات پیشگیرانه را زودتر انجام دهند تا برای مردم مشکلی پیش نیاید.

فرماندار نهاوند افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با حوادث احتمالی در فصل سرما آمادگی لازم را داشته باشند و در کمترین زمان باید بالاترین آمادگی را داشته باشند.

وی گفت: برای اینکه مدیران در فصل سرما و بحران احتمالی غافلگیر نشوند باید با هماهنگی و همکاری و انجام اقدامات مناسب از ایجاد حوادث احتمالی پیشگیری کنند.

حمیدوند اظهار کرد: آب‌گرفتگی معابر شهر نهاوند و شهرک شهید حیدری یکی از مشکلات مهم مردم در هنگام بارندگی‌ها است که باید دستگاه‌های مرتبط برای حل این مشکل هرچه زودتر چاره‌ای بیندیشند.

وی بیان داشت: دستگاه‌های خدمات رسان باید در صورت نیاز نسبت به تأمین سوخت جایگزین مراکز عمومی و خدماتی مانند بیمارستان‌ها، مدارس و نانوایی‌ها اقدام کند تا در موقع لزوم از آمادگی کامل برای سوخت‌رسانی برخوردار باشد.

فرماندار نهاوند افزود: در مناطقی مانند خیابان پیروزی، معلم و معابر شهرک شهید حیدری نهاوند هنگام بارندگی مشکلاتی برای مردم ایجاد می‌شود که این موضوع هم در دستور کار دستگاه‌ها قرار گیرد.

وی گفت: در مواقع بحران مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید در فرمانداری مستقر شوند تا به مسائل و مشکلات مردم در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی کنند.

 حمیدوند اظهار داشت: شرکت نفت باید تمهیدات لازم برای جایگزین نفت مردم شهر و روستاها را در شرایط احتمالی که گاز قطع می‌شود؛ اتخاذ کند.

وی عنوان کرد: برای تأمین برق دو بیمارستان شهید حیدری و آیت‌الله علیمرادیان نهاوند در شرایط خاص هیچ‌گونه دغدغه و نگرانی وجود ندارد و با اقدامات زیرساختی شرکت برق نهاوند برق این دو بیمارستان از دو منبع جداگانه تغذیه می‌شود.

فرماندار نهاوند در پایان افزود: پاک‌سازی جوی‌ها و نهرهای کشاورزی و همچنین برداشتن موانع موجود بر سر آبراه‌ها در جلوگیری از ایجاد رواناب بسیار مهم است و این مورد نیز باید تا قبل از شروع بارش‌ها انجام شود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما