تازه های سایت

کد مطلب: 24808
5. آذر 1394 - 13:16
جانشین فرمانده سپاه استان همدان گفت: بسیجیان با بصیرت و دشمن‌شناسی و اطاعت از ولی‌فقیه همواره نقشه‌های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی می‌کنند.

به گزارش سایت گرو، سردار مظاهر مجیدی در اجتماع 5 هزارنفری بسیجیان شهرستان نهاوند در سالن ورزشی آیت‌الله علیمرادیان این شهرستان گفت: امروز به فضل خدا بسیج به یک نیروی بسیار مهم و کارآمد تبدیل‌شده است و در بخش‌های مختلف بسیار تأثیرگذار است.

وی اظهار کرد: بسیجیان در زمان دفاع مقدس با رشادت‌های بی‌نظیر خود صحنه‌هایی به‌یادماندنی به وجود آوردند و در مقابل ظلم و زور ایستادگی کردند.

جانشین فرمانده سپاه استان همدان افزود: بعد از جنگ نیز بسیجیان در عرصه‌های مختلف رشد و بالندگی سرافراز بودند و هرکجا که وارد شدند باعث پیشرفت و سربلندی شدند.

وی اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با هزینه‌های فراوان سعی می‌کنند در اهداف و آرمان‌های نظام خدشه وارد کنند ولی از این غافل هستند که بسیجیان هوشیار و با بصیرت اجازه انحراف از ارزش‌ها و اهداف را به کسی نمی‌دهند.

مجیدی گفت: دشمن همواره در حال توطئه علیه نظام مقدس انقلاب اسلامی است و در این راه از هیچ ترفندی صرف‌نظر نمی‌کنند و امروز نیز جنگ نرم و فرهنگی و موضوع نفوذ را برای مقابله با انقلاب اسلامی به کار گرفته‌اند.

وی بیان داشت: وظیفه بسیجیان در این زمینه بسیار مهم و اثرگذار است و انها باید با بصیرت خود سایر افراد جامعه را نیز از نقشه‌های دشمنان آگاه کنند و خود نیز سد محکمی را در مقابل دشمن استکباری ایجاد کنند.

جانشین فرمانده سپاه استان همدان افزود: بسیجیان با تبعیت از مقام معظم رهبری و با بصیرت و دشمن‌شناسی خود راه نفوذ دشمن را خواهند بست و نقشه‌های امریکای مستکبر را نقش بر آب می‌کنند.

وی عنوان کرد: امروز ملت‌های مقاوم منطقه چشم امیدشان به مردم ایران اسلامی است چون می‌دانند که انقلاب اسلامی در مقابل امریکا می‌ایستد و بسیجیان از مقابله با استکبار جهانی هراسی ندارند.

مجیدی اظهار داشت: بسیجیان امروز باید با سلاح تقوا و ایمان به مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن بپردازند و به‌عنوان افسران مبارزه با جنگ نرم دشمن، سایر اقشار جامعه را نیز به مقاومت در مقابل توطئه‌های فرهنگی دشمن ترغیب کنند.

وی در پایان گفت: بسیجیان همواره گوش‌به‌فرمان مقام معظم رهبری هستند و درراه حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران خسته نمی‌شوند و از هیچ قدرتی نمی‌هراسند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما