تازه های سایت

کد مطلب: 24796
3. آذر 1394 - 22:36
فرمانده انتظامی نهاوند با اشاره به اینکه شهرستان نهاوند در یکی از مسیرهای اصلی غرب کشور منتهی به کشور عراق قرار گرفته است، از انجام تمهیدات امنیتی لازم برای عبور زائرین اربعین حسینی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت گرو، سرهنگ محسن اقبالیان بیان کرد: با توجه به در پیش بودن اربعین حسینی و این که در این ایام هزاران زائر ایرانی در راستای ابراز ارادت و اخلاص خود به کربلای معلی عزیمت می کنند لذا تمامی دستگاه های امنیتی و مسئول در این خصوص طرح ها وتمهیدات زیادی را در دستور کار و اجرا قرار داده تا بهترین خدمات به زائرین محترم ارائه و امنیت و آسایش آنان فراهم شود.

این مقام انتظامی ادامه داد: قطعا یکی از نهادهای مسئول در این زمینه نیروی انتظامی بوده که از ماهها قبل برنامه ریزی و پیش بینی های لازم توسط این نیرو در سراسر کشور اندیشیده شده و زمینه امنیت کامل در مسیر زائرین محترم مهیا شده است.

وی گفت:پلیس نهاوند نیز با توجه به اینکه شهرستان در غرب کشور و در یکی از مسیر های اصلی منتهی به کشور عراق قرار گرفته است لذا از ماه ها قبل همزمان با سراسر کشور اقدامات و تمهیدات امنیتی لازم در اینخصوص را پیش بینی نموده و این برنامه ها در ایام اربعین سرور  و سالار شهیدان و همزمان با حضور و عبور زائران از این شهرستان به مرحله اجرا در خواهد آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان این خبر اذعان داشت: قرارگاه اربعین در فرماندهی انتظامی شهرستان نهاوند تشکیل و در این ایام به صورت روزانه با برگزاری جلسه تصمیمات راهبردی اتخاذ خواهد شد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما