تازه های سایت

کد مطلب: 24792
3. آذر 1394 - 11:21
مسئول کانون بسیج هنرمندان نهاوند گفت: به مناسبت هفته بسیج نمایشگاه طراحی حروف و نقاشی در محل دائمی نمایشگاه‌های نهاوند برپاشده است.

امیر بحیرایی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: کانون بسیج هنرمندان نهاوند در ایام هفته بسیج بیش از 40 عنوان برنامه فرهنگی و هنری را برگزار کرده است و استقبال نسبتاً خوبی از این برنامه‌ها صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: در این برنامه‌ها سعی شده است فرهنگ و تفکر بسیجی به‌وسیله روش‌های هنری و زیبا در بین عموم مردم ترویج داده شود.

مسئول کانون بسیج هنرمندان نهاوند افزود: برپایی نمایشگاه کتاب با تخفیف ویژه، برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی و نقاشی، برگزاری مراسم شب‌شعر و نشست‌های نقد کتاب ازجمله مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج توسط این کانون بوده است.

وی گفت: یکی از برنامه‌هایی که مورد استقبال علاقه‌مندان و بسیجیان قرار گرفت، برپایی نمایشگاه نقاشی رنگ‌روغن بود که در دو نوبت صبح و عصر پذیرای علاقه‌مندان است.

بحیرایی اظهار داشت: در این نمایشگاه 35 اثر نقاشی با موضوعات آزاد ب نمایش درآمده است و تا پایان هفته بسیج از ساعت 8 صبح تا 18 عصر میزبان هنرمندان است.

وی عنوان کرد: برپایی نمایشگاه زیبای طراحی حروف یکی دیگر از برنامه‌های کانون بسیج هنرمندان نهاوند است که در قالب جشنواره هنرهای تجسمی بسیج برگزار می‌شود.

مسئول کانون بسیج هنرمندان نهاوند افزود: در این نمایشگاه که با همکاری انجمن هنرهای تجسمی شهرستان برپاشده است بیش از 60 اثر برگزیده از خانم‌ها آتنا شهبازی و راضیه قیاسی از هنرمندان برجسته و خوش‌ذوق نهاوندی در معرض دید عموم قرارگرفته است.

وی گفت: جشنواره هنرهای تجسمی به مناسبت هفته بسیج با موضوعات امربه‌معروف و نهی از منکر، دفاع مقدس و فرهنگ و تفکر بسیج در بخش‌های گرافیک، تصویرسازی، پوستر و نقاشی در طول هفته بسیج در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود و نفرات برتر در مراسم اختتامیه معرفی می‌شوند.

بحیرایی عنوان کرد: در کنار برپایی این جشنواره کارگاه‌های آموزشی هنرهای تجسمی شامل گرافیک، نقاشی، نگارگری و مینیاتور با حضور اساتید این هنرها و با حضور هنرمندان مختلف در محل برگزاری جشنواره برگزار شد.

وی در پایان اظهار داشت: مراسم اختتامیه جشنواره هنرهای تجسمی بسیج روز چهارشنبه با حضور مسئولان و بسیجیان شهرستان نهاوند برگزار می‌شود و به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما