تازه های سایت

کد مطلب: 24777
2. آذر 1394 - 9:50
فرمانده سپاه نهاوند گفت: همزمان با سالروز تشکیل سازمان بسیج مستضعفین تجمع 5 هزارنفری بسیجیان شهرستان نهاوند در استادیوم ورزشی آیت‌الله علیمرادیان نهاوند برگزار می‌شود.

به گزارش سایت گرو، سرهنگ کامران کریمی در جمع خبرنگاران نهاوند گفت: فرمان تشکیل بسیج در تاریخ 5 آذر سال 58 از طرف امام خمینی (ره) باعث ایجاد یک نیروی بسیار کارآمد و فعال دراوایل انقلاب شد که به حمدالله این نیروی مردمی و ارزشی در طول این سال‌ها منشأ خدمات و فعالیت‌های بسیار مؤثری بوده است.

وی اظهار کرد: بسیجیان همواره گوش‌به‌فرمان مولا و رهبر خود هستند و در راه ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب مصمم و استوار هستند و بسیجیان در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی همیشه سدی محکم بوده است.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: باید همه درهر مسئولیتی که هستند دارای روحیه بسیجی باشند چون این روحیه و تفکر است که انقلاب و اسلام را در مقابل تهدیدات حفظ می‌کند.

وی گفت: امروز با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد جلوگیری از نفوذ وظیفه بسیجیان در کنار آحاد مردم تبعیت از فرامین معظم له و شناخت راه و نقشه‌های دشمن با افزایش بصیرت و آگاهی است.

کریمی بیان کرد: امسال نیز مانند سال‌های گذشته در هفته بسیج برنامه‌های بسیار خوبی با محوریت ترویج فرهنگ بسیجی برنامه‌ریزی‌شده است که تعدادی از انها اجراشده و در روزهای آتی برنامه‌های محوری‌تری برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: با حضور مسئولان استانی و شهرستان در روزهای آینده 3 سوله ورزشی که توسط سپاه ناحیه نهاوند ساخته‌شده‌اند به بهره‌برداری می‌رسند که باعث افزایش سرانه ورزشی ورزشکاران شهرستان می‌شود.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: در روز 5 شنبه 5 آذر همزمان با سالروز تشکیل بسیج همایش بزرگ بسیجیان شهرستان نهاوند با سخنرانی سردار مجیدی جانشین فرمانده سپاه استان همدان برگزار می‌شود.

وی گفت: این همایش بیش از 5 هزارنفری با حضور عموم بسیجیان شهرستان نهاوند در سالن ورزشی آیت‌الله علیمرادیان شهرستان نهاوند از ساعت 9 صبح آغازمی‌شود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما