تازه های سایت

کد مطلب: 24752
27. آبان 1394 - 12:54
فرمانده سپاه استان همدان گفت: دشمنان انقلاب اسلامی دانش‌آموزان و نسل جوان جامعه را مورد هدف جنگ نرم قرار داده‌اند.

به گزارش سایت گرو، سردار غلامعلی ابوحمزه در یادواره 114 شهید دانش‌آموز شهرستان نهاوند گفت: امنیت و آسایش امروز ایران اسلامی مرهون ایثارگری و رشادت‌های شهدای بزرگوار جنگ تحمیلی است.

وی اظهار کرد: در زمان دفاع مقدس همه اقشار ملت ایران به دفاع از کشور پرداختند و دانش‌آموزان نیز سهم بسزایی در پیروزی بر دشمن داشتند.

فرمانده سپاه استان همدان افزود: امروز دشمنان انقلاب اسلامی، دانش‌آموزان و آینده‌سازان کشور را موردتهاجم فرهنگی قرار داده‌اند که دانش‌آموزان باید با شناخت و بصیرت نقشه دشمان را نقش بر آب کنند.

وی گفت: دانش‌آموزان باید در کنار تحصیل و علم‌آموزی با شناخت کامل از نقشه‌های دشمن آن‌ها را ناکام کنند و همواره به فرامین رهبر معظم انقلاب عمل کنند تا به امید خدا کشور به پیشرفت در همه زمینه‌ها ادامه دهد.

ابوحمزه بیان کرد: شهدای دانش‌آموز باوجوداینکه سن کمی داشتند، ولی دلی به وسعت دریا داشتند و با شجاعت تمام در مقابل دشمنان ایستادند و امروز وظیفه همه ما دفاع و پاسداری از ارزش‌های انقلاب و شهدا است.

وی اظهار کرد: ولایتمداری و بصیرت دو شاخصه مهم شهدای دفاع مقدس است و ما نیز باید همیشه گوش‌به‌فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم چون ایشان همواره نقشه‌های دشمن را با آگاهی و شناخت خنثی می‌کنند.

فرمانده سپاه استان همدان بیان کرد: امروز مسئله نفوذ یکی از مهم‌ترین نقشه‌های دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی است که در این زمینه نیز نسل جوان ما باید هوشیار باشد و فریب دشمن را نخورد.

وی افزود: فتنه نفوذ چهارمین فتنه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بعد از فتنه دفاع مقدس، فتنه‌های سال 78 و 88 است و خیلی هم خطرناک است چون دشمن در این فتنه مردم، نخبگان و مسئولان را هدف قرار می‌دهد و سعی می‌کند آن‌ها را از اهداف انقلاب دور کند و در مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم سازی ورود کند و با ایجاد تردید در باورها ما را از راه رسیدن به اهداف عالی نظام اسلامی منحرف کند.

ابوحمزه در پایان گفت: حفظ وحدت و افزایش بصیرت و شناخت و عمل به فرامین مقام معظم رهبری بهترین راه برای جلوگیری و مقابله با فتنه نفوذ دشمن است که در این راه نسل جوان جامعه باید آگاه باشد.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام مغیثی امام‌جمعه نهاوند گفت: شهدای دانش‌آموز حق بزرگی بر گردن همه دارند و وظیفه ما است که راه آن‌ها را باقدرت ادامه دهیم.

وی اظهار کرد: شهدای دانش‌آموز نهاوند در اوج شجاعت و دلاوری به میدان‌های نبرد اعزام می‌شدند و رشادت‌های بی‌نظیری از خود بر جای گذاشتند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: حضور نسل جوان در یادواره‌های شهدا می‌تواند آن‌ها را در مقابل شبیخون فرهنگی دشمن بیمه کند چون دشمن در تهاجم فرهنگی عقاید و آرمان‌های انقلاب را هدف قرار داده است.

وی گفت: دنش آموزان با افزایش بصیرت و آگاهی که در یادواره‌ها کسب می‌کنند؛ می‌توانند در آینده به‌عنوان آینده سازان مملکت روزهای درخشانی را برای جمهوری اسلامی خلق کنند.

شهرستان نهاوند در طول دوران دفاع مقدس 114 شهید دانش آموز و 20 شهید فرهنگی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما