تازه های سایت

کد مطلب: 24742
26. آبان 1394 - 1:59
سردبیر روزنامه ایران ورزشی در برنامه نود اعلام کرد، که خبر جدایی کیروش از تیم ملی بعد از بازی با گوام را مدیر رسانه ای تیم ملی به وی داده است.
به گزارش سایت گرو، در قسمت های پایانی برنامه نود بامداد امروز زمانی که فردوسی پور نیم صفحه اول روزنامه های ورزشی صبح سه شنبه را مرور می کرد با تیتر روزنامه ایران ورزشی مبنی بر جدایی کارلوس کیروش از تیم ملی بعد از بازی ساعت 9 صبح امروز با گوام مواجه شد که در نوع خود جالب بود.
البته افشین پیروانی مدیر تیم ملی فوتبال در گفت گویی تصویری با برنامه نود این خبر را تکذیب کرد و اعلام کرد: کیروش به کارش در تیم ملی ادامه می دهد.
با وجود تکذیب این خبر، سعید زاهدیان سردبیر روزنامه ایران ورزشی در دقایق پایانی برنامه نود روی خط تلفنی برنامه نود آمد و گفت: خبر جدایی کی روش از سرمربیگری تیم ملی را مدیررسانه ای تیم ملی فوتبال به وی داده است.
زاهدیان در ادامه اظهار کرد: اقای محسن معتمد کیا مدیر رسانه ای تیم ملی امروز بیش از 5 بار با بنده تماس گرفتند و اعلام کردند کارلوس کی روش بعد از پایان بازی استعفا خواهند داد و جزییات این جدایی را هم به من گفتند. برای من خیلی عجیب است که مدیررسانه ای تیم ملی این خبر را می دهد اما اقای پیروانی به عنوان مدیرفنی این قضیه را تکذیب می کنند.
وی گفت: من با قاطعیت اعلام می کنم که این خبر را مدیررسانه ای تیم ملی اعلام کرده و ان را پیگیری خواهم کرد.
حال باید تا بعد از بازی امروز ایران با گوام صبر کرد و دید که آیا کی روش از سمت سرمربیگری تیم ملی استعفا می دهد یا همچنان به کار خود ادامه می دهد.
انتهای پیام/

دیدگاه شما