تازه های سایت

کد مطلب: 24706
22. آبان 1394 - 1:57
رئیس فوریت‌های پزشکی نهاوند گفت: براثر واژگونی یک دستگاه پژو در سه‌راهی شعبان نهاوند 2 خانم کشته و یک کودک زخمی شدند.

حمیدرضا سیف در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: سه‌راهی خطرناک و مرگ‌آفرین روستای شعبان نهاوند بازهم حادثه آفرید و 3 کشته و مجروح برجای گذاشت.

وی اظهار کرد: هنوز چند روز از حادثه دل‌خراش کشته شدن 3 نفر و زخمی شدن 6 نفر دیگر براثر برخورد دو خودرو در این سه‌راهی نگذشته است که بازهم این سه‌راهی حادثه آفرید.

رئیس فوریت‌های پزشکی نهاوند افزود: شب گذشته براثر واژگونی یک دستگاه سواری پژو در سه‌راهی روستای شعبان نهاوند متأسفانه دو خانم جان خود را از دست دادند.

وی در تشریح این حادثه گفت: پس از دریافت خبری مبنی بر واژگونی یک خودرو در محور نهاوند به روستای شعبان دو اکیپ از مرکز فوریت‌های پزشکی نهاوند و مرکز گاماسیاب سریعاً به محل اعزام شدند.

سیف اظهار داشت: متأسفانه در این حادثه دو خانم به نام‌های الهه کولیوند و فریده گودرزی در همان صحنه تصادف کشته می‌شوند و کودک 3 ساله‌ای در این حادثه به‌شدت مجروح می‌شود.

وی بیان کرد: این حادثه دیدگان از اهالی روستای دو چشمه شهرستان نهاوند بودند که متأسفانه خودروی آن‌ها واژگون شد و این حادثه تلخ به وجود آمد.

رئیس فوریت‌های پزشکی نهاوند افزود: کودک حادثه‌دیده نیز توسط آمبولانس به بیمارستان علیمرادیان منتقل شد و تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفت.

کریم حمیدوند فرماندار نهاوند نیز که در محل حادثه حاضر بود با اعلام تأسف از وقوع این حادثه در تماسی تلفنی با مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان خواستار توجه ویژه و برطرف کردن هرچه سریع‌تر نواقص این سه‌راهی و پیچ خطرناک شد.

قرار است امروز جمعه رودباری مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان به نهاوند بیاید و با حضور در محل این سه‌راهی خطرناک، تصمیمات لازم را برای ساماندهی و بهسازی این مسیر خطرناک اتخاذ کند.

سه‌راهی و پیچ خطرناک روستای شعبان یکی از محورهای بسیار حادثه‌ساز شهرستان نهاوند است که هرچند روز یک‌بار حادثه‌ای در آن اتفاق می‌افتد و به دلیل کمبود علائم هشداردهنده و با توجه به اینکه در مسیر جاده نهاوند به بروجرد قرار دارد، نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

هفته گذشته بود که دو خودرو پژو و پیکان بازهم در این مسیر به‌شدت به یکدیگر برخورد کردند و متأسفانه 3 نفر از سرنشین دو خودرو در دم جان سپردند و 6 مجروح دیگر نیز به بیمارستان انتقال یافتند.

همچنین در روز پنج شنبه براثر برخورد یک دستگاه پژو با یک پیکان در سه‌راهی روستای دهفول نهاوند 7 نفر مجروح شدند.

در 7 روز گذشته براثر تصادفات در شهرستان نهاوند 5 نفر کشته شدند و 14 نفر نیز دچار جراحت سطحی و عمقی شدند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

با سلام مرحومان این حادثه غم انگیز عمه و دختر عمه من بودند. از خداوند متعال طلب رحمت و مغفرت برای این دو عزیز از دست رفته دارم. برای شادی روحشان فاتحه ای قرائت نمایید.

دیدگاه شما