تازه های سایت

کد مطلب: 24699
21. آبان 1394 - 12:48
فرمانده نیروی انتظامی گفت: رسانه ملی با خاطیان برنامه فیتیله، قاطعانه و به موقع برخورد کرد و مردم هم انتظار چنین موضع گیری بجایی را از مسئولان صدا و سیما داشتند.

به گزارش سایت گرو به نقل از مشرق، سردار حسین اشتری امروز در نشست خبری در تبریز با قدردانی از برخورد قاطع رسانه ملی با عوامل فیتیله افزود : آذربایجانی ها از متشخص ترین و با فرهنگ ترین مردمان ایران زمین هستند و همیشه در حوادث مختلف با هوشیاری حرکت کرده اند و این بار هم با بصیرت ، توطئه قوم گراها را که خارج از کشور هدایت می شد خنثی کردند.

 
وی با محکوم کردن توهین اخیر برنامه فیتیله به آذری زبانها گفت: خوشبختانه اکثر شرکت‌کنندگان در تجمعات اخیر تبریز همکاری بسیار خوبی با پلیس داشتند و به موقع صف خود را از افراد سودجو و فرصت‌طلب جدا کنند.

فرمانده ناجا تصریح کرد: مردم تبریز و دیگر شهرهای آذربایجان با ادامه دادن همین روند ، بدخواهان و دشمنان را مایوس کنند.

سردار اشتری درباره وضعیت امنیتی مرزها هم گفت: با هماهنگی بسیار خوبی که بین نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و ارتش ایجاد شده ، مرزهای کشور از امنیت کافی و مناسبی برخوردار هست و تا کنون حرکت ضدانقلاب را در این مناطق بی پاسخ نگذاشته ایم .

وی افزایش میزان کمک مالی دولت را به نیرو های مسلح خواستار شد و گفت:اگر دولت به نیروهای مسلح کمک بیشتری کند انسداد فیزیکی مرزها با بهره گیری از تجهیزات الکترونیکی در حد عالی انجام خواهد شد .

فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به ضرورت تشکیل کارگروه مشترک بین پنج کشور جمهوری اسلامی ایران، تاجیکستان، افغانستان، پاکستان و روسیه، گفت: در حوزه مبارزه با مواد مخدر نمی‌توان منتظر تصمیمات سازمان‌های بین‌المللی و فرامنطقه‌ای بود .

وی افزود: در این رابطه تفاهم‌نامه همکاری مهمی امضا شده تا عملیات‌های مشترک و همزمانی برای جلوگیری از ورود و توزیع موادمخدر در کشورهای همسایه اجرا شود .

به گفته سردار حسین اشتری در مبارزه با قاچاق کالا هم سهم هر دستگاهی مشخص شده و زیرساخت‌ها و دستگاه‌های کنترلی نیروی انتظامی در مقابله با این معضل ، امسال تقویت می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی هدف از افزایش سالانه جریمه های تخلفات رانندگی را الزام مردم به رعایت نظم و حفظ آرامش و جان آنها دانست و از دولت و مجلس خواست با توجه به افزایش تورم ، میزان این جریمه ها را افزایش دهند.

وی همچنین وضعیت امنیتی آذربایجان‌ شرقی را بسیار خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: امسال در این استان میزان ارتکاب به جرائم 6 درصد کاهش و کشفیات مواد مخدر 40 درصد افزایش یافته است .

 

دیدگاه شما