تازه های سایت

کد مطلب: 24666
17. آبان 1394 - 7:24
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان:
شهدا و دفاع مقدس سند ایستادگی و افتخار ملت ایران هستند
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: دفاع مقدس نماد افتخار ملت ایران و شهدای والامقام این مرزوبوم سند مقاومت و ایستادگی ملت قهرمان ایران در مقابل استکبار و ظلم است.

به گزارش سایت گرو، سردار حاج مهدی ظفری در مراسم وداع با دو شهید گمنام در مسجد شهید حیدری شهرستان نهاوند گفت: شهدای عزیز دفاع مقدس در اوج شجاعت و ولایتمداری از همه هستی خود گذشتند تا امروز ما در امنیت و آسایش باشیم.

وی اظهار کرد: امروز به برکت خون پاک شهدا باوجود ناامنی‌ها در منطقه ایران اسلامی بالاترین امنیت را دارد و بااقتدار کامل اجازه نمی‌دهد هیچ دشمنی چشم طمع به خاک این سرزمین داشته باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان افزود: جوانان غیور این مرزوبوم در طول دوران دفاع مقدس ثابت کردند که هیچ ظلمی را از طرف هیچ دولت مستکبری برنمی‌تابند و تا آخرین قطره خون از نظام مقدس انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

وی گفت: رزمندگان اسلام با دست‌خالی و با سلاح ایمان و تبعیت از ولی‌فقیه به جنگ نابرابر با رژیم تا بن دندان مسلح صدام ملعون رفتند و به فضل خدا اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک میهن عزیزمان به دست دشمن بیفتد.

ظفری اظهار داشت: شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی به‌ویژه شهدای گمنام سند افتخار و مقاومت ملت قهرمان ایران هستند که باید در هر پست مقامی ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

وی عنوان کرد: با توجه به تهاجم فرهنگی و نرم دشمن که نسل جوان ما را نشانه گرفته است امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان هستیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان بیان داشت: حضور پرشور مردم شهیدپرور به‌خصوص نسل جوان نهاوند در مراسم تشییع و وداع با این دو شهید گمنام نشان می‌دهد که مردم هیچ‌گاه از آرمان‌های شهدا دست نخواهند کشید.

وی گفت: در وصیت‌نامه‌های شهدای عزیزمان بر روی موضوع اطاعت از ولی‌فقیه بسیار تأکید شده است و این وظیفه ما است که فرامین رهبری معظم انقلاب را با جان‌ودل انجام دهیم تا همان‌طور که امام راحل فرمودند آسیبی به مملکت نرسد.

ظفری عنوان کرد: استکبار جهانی و در رأس آن‌ها امریکای جنایتکار برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی هیچ‌گاه خسته نمی‌شود بنابراین باید با افزایش بصیرت و آگاهی و تبعیت از فرامین رهبر انقلاب نقشه‌های آن‌ها را خنثی کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در پایان بیان داشت: یکی از مهم‌ترین کارهای فرهنگی که نقشه‌های شوم امریکا را برای منحرف کردن جوانان انقلابی ما را خنثی می‌کند حضور در مراسم گرامیداشت و تشییع شهدای گمنام است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما