تازه های سایت

کد مطلب: 24643
15. آبان 1394 - 12:07
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی نهاوند گفت: براثر برخورد یک دستگاه پیکان با پژو در محور نهاوند به بروجرد 3 نفر کشته و 6 نفر دیگر مجروح شدند.

 حمیدرضا سیف در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: شب گذشته پس از دریافت گزارشی مبنی بر تصادف در محور نهاوند به بروجرد سریعاً دو اکیپ از مرکز فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شد.

وی اظهار کرد: در این حادثه  که در نزدیکی روستای شعبان اتفاق افتاد دو خودرو با شدت به یکدیگر برخورد می کنند و متأسفانه 3 نفر از سرنشین دو خودرو در دم جان سپردند و 6 مجروح دیگر توسط آمبولانس به بیمارستان انتقال یافتند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی نهاوند افزود: این حادثه بین یک دستگاه خودروی سواری پیکان و یک دستگاه پژو آردی رخ داد و حال چند تن از مصدومان وخیم گزارش‌شده است.

وی گفت: سه نفر کشته شده در این حادثه یک مرد و یک زن میان سال و یک کودک 5 ساله بودند که از اهالی روستای ده حیدر نهاوند هستند.

سیف بیان داشت:طبق نظر کارشناسان پلیس‌راه، علت بروز این سانحه انحراف به چپ از سوی راننده پژو آردی بوده که از اهالی شهر خرم آباد است.

 وی عنوان کرد: در حادثه دیگری نیز در روزهای گذشته راننده یک دستگاه خودروی زانتیا به‌طور عجیبی از مرگ حتمی نجات یافت.

 رئیس فوریت‌های پزشکی نهاوند گفت: در این حادثه براثر تصادف یک دستگاه خودروی زانتیا با درخت در سراب گیان نهاوند خودرو دچار آتش‌سوزی می‌شود و واژگون می‌شود.

 وی افزود: پس‌ازاین حادثه سرنشین خودروی دچار حریق شده به کمک مردم از خودرو خارج می‌شود و به دلیل جراحت سطحی ناشی از آتش‌سوزی مورد مداوای اورژانس 115 نهاوند قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما