تازه های سایت

کد مطلب: 24641
14. آبان 1394 - 15:13
فرمانده انتظامی نهاوند با اشاره به اجرای طرح های گسترده مقابله با سرقت در این شهرستان از دستگیری 5 سارق و کشف 5 دستگاه موتورسیکلت سرقتی و اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش سایت گرو، سرهنگ محسن اقبالیان بیان داشت: انتظامی نهاوند بر اساس تدابیر و تصمیمات راهبردی و کاربردی در قرارگاه پیشگیری از سرقت شهرستان و با تاکید بر اجرای مصوبات این قرارگاه اقدام به اجرای طرح های انتظامی وعملیاتی گسترده در راستای مقابله با سرقت در سطح شهرستان کرد.

این مقام انتظامی افزود:در این طرح ها ضمن  توجه به کسب اخبار دقیق و اشراف اطلاعاتی از سوی پلیس نهاوند از چند تیم ویژه عملیاتی مجرب متشکل از مامورین کلانتری های سطح شهر و همچنین پلیس آگاهی استفاده شد.

سرهنگ اقبالیان همچنین تصریح کرد: از آن جایی که این طرح ها بر اساس برنامه و هدف از پیش تعیین شده در قرارگاه پیشگیری از سرقت و از طرفی بر مبنای اقدامات گسترده اطلاعاتی  اجرا شد لذا نتایج موفقیت آمیزی را در پی داشت.  

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان این خبر اذعان داشت: در پی اجرای این طرح 5نفر سارق دستگیر شدند که هرکدام در یکی از حوزه های سرقت من جمله سرقت صندوق صدقات،سرقت مغازه وسرقت موتورسیکلت فعالیت داشتند که از آنان اموال مسروقه نیز کشف شد مضافا اینکه طرح استعلام موتورسیکلت های توقیف شده در پارکینگ های سطح شهر اجرا که در نتیجه این طرح تعداد5دستگاه موتورسیکلت سرقتی که در شهرهای همجوار سابقه سرقت داشته اند کشف شد .

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما