تازه های سایت

کد مطلب: 24593
9. آبان 1394 - 18:55
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: نمی‌خواهم در استقلال بمانم و می‌خواهم از این تیم بروم. اگر پول ندارند رضایت نامه‌ام را بدهند و اگر پولی دارند به قراردادشان پایبند باشند.

به گزارش سایت گرو به نقل از تسنیم، جاسم کرار پس از خروج از باشگاه استقلال گفت: من هیچ مشکلی با باشگاه استقلال ندارم بلکه روز پنج شنبه نامه زدند و مرا از حضور در تمرین منع کردند و گفتند باید روز شنبه به باشگاه مراجعه کنم اما وقتی امروز به باشگاه آمدم هیچ یک از مسئولان نبودند.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا قبل از دربی قهر کرده، اظهار داشت: مدیران باشگاه انسان‌های زحمت‌کشی هستند اما متأسفانه روز چهارشنبه به باشگاه استقلال مراجعه کردم به من گفتند پول نیست، یک میلیون و 400 هزار تومان حق پاداش تو می شود که آن را به حسابت واریز می‌کنیم. باید حساب دیگری به غیر آن حسابی که در قراردادت قید شده به ما معرفی کنی که من وقت کافی برای باز کردن حساب جدید نداشتم. پس از آن زمانی که به تمرین رفتم متوجه شدم بازیکنان استقلال 30 درصد کامل از قراردادهایشان را گرفته‌اند اما به من پولی ندادند و اصلا در لیست واریزی‌ها نبودم.

هافبک استقلال در پاسخ به این پرسش که مسئولان استقلال ادعا می‌کنند پیش از این 30 درصد قرارداد تو را داده‌اند، تأکید کرد: من اصلاً 30 درصد از قراردادم را نگرفتم اگر پرداخت کرده‌اند رسید آن را در اختیار من و رسانه‌ها قرار دهند. متأسفانه همین صحبت‌ها را مطرح می‌کنند که بقیه فکر می‌کنند من پول گرفته‌ام و به همین دلیل هواداران به من ناسزا می‌گویند درحالی که لایق ناسزا شنیدن نیستم و زحمت کشیده‌ام.

کرار در واکنش به این پرسش که آیا خبر داری که در لیست فروش استقلال قرار گرفته‌ای، اعلام کرد: نمی‌خواهم در استقلال بمانم و می‌خواهم از این تیم بروم. اگر پول ندارند رضایت نامه‌ام را بدهند و اگر پولی دارند به قراردادشان پایبند باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که قبل از هر بازی مهمی به ویژه دربی چنین مشکلاتی را برای استقلال ایجاد می‌کنی، گفت: من مشکل برای استقلال ایجاد کردم و یا آنها که قبل از دربی به بازینان پول می‌دهند و به من نمی‌دهند؟ این رفتار مشکل نیست؟ مگر من جزو تیم جوانان استقلال هستم که بدین شکل با من رفتار می‌شود؟

کرار افزود: 13 سال برای تیم ملی عراق بازی کرده و چند گل ملی زده‌ام. در سال 2007 با تیم ملی عراق قهرمان جام ملت‌های آسیا شدم. متأسفانه قبل دربی اهمیتی به من ندادند. چرا چنین رفتاری با من می‌کنید؟ اگر نمی‌خواهید پول بدهید چرا وجهه مرا خراب می‌کنید و رسانه‌ها را مقابل من قرار می‌دهید؟

هافبک استقلال ادامه داد: من سه فصل در قطر و دو فصل در امارات بازی کردم ولی چنین مشکلاتی نداشتم. چرا به من اهمیت نمی‌دهند درحالی که من این همه عنوان دارم اما به بازیکنانی که هیچ قهرمانی و عنوانی ندارند اهمیت داده و رسیدگی می‌کنند؟

کرار در پاسخ به این پرسش که آیا قصد جدایی دارد، گفت: من با استقلال قرارداد دارم و به آن پایبندم اما یک سوال دارم آیا باشگاه نیز به قراردادش پایبند است؟ اگر مرا نمی‌خواهند حق و حقوقم را داده و قراردادم را فسخ کنند وگرنه مراجع ذی صلاحی در فیفا هست که هم من و هم آنها می‌توانند به آنجا شکایت کنند. من مشکلات را دوست ندارم بلکه این خود باشگاه‌ است که مشکل را دوست داشته و مشکل‌ساز می‌شود.

به گزارش مشرق، کرار جاسم که پس از پایان جلسه امروز تهدید کرده بود از این باشگاه شکایت خواهد کرد با حضور در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نسبت به عدم پرداخت مطالباتش ار این باشگاه شکایت کرد. قرار است کرار در صورت جواب نگرفتن از کمیته انضباطی به فیفا شکایت کند.

دیدگاه شما