تازه های سایت

کد مطلب: 24567
7. آبان 1394 - 8:34
فرماندار نهاوند خواستار ایجاد کمیته تخصصی توسعه مشارکت‎های مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد در مبارزه با مواد مخدر در نهاوند شد.

به گزارش سایت گرو، کریم حمیدوند در شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان نهاوند، پدیده شوم و خطرناک مواد مخدر را از حربه‌های خطرناک دشمنان دانست و اظهار کرد: مقابله با این دسیسه خطرناک نیازمند عزم همگانی است.

وی افزود: آگاهی‌بخشی خانواده‌ها و به ویژه نسل جوان می‌تواند در واکسینه کردن جامعه در مقابل پدیده خطرناک مواد مخدر نقش اثرگذاری داشته باشد.

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه بیش از 70 درصد علت وقوع جرائم کشور ناشی از مصرف مواد مخدر است، اظهار کرد: وقوع هر جرم در کشور برای جامعه هزینه دارد لذا پیشگیری همواره آسان‌تر از درمان خواهد بود.

وی داشتن انگیزه مبارزه با پدیده خطرناک مواد مخدر را راهی برای موفقیت در این راه خواند و از ضرورت ایجاد کمیته تخصصی توسعه مشارکت‎های مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد در مبارزه با مواد مخدر در نهاوند خبر داد.

حمیدوند با اشاره به اینکه امروزه تغییر مصرف مواد مخدر از سنتی به صنعتی را می‎توان نمونه‌ای از برنامه دشمن دانست، ادامه داد: مقابله با آن نیازمند برنامه‌ریزی منسجم و تلاش همگانی است.

وی مهارت‌آموزی و ایجاد اشتغال را از راه‌های مبارزه عملی با مواد مخدر خواند و در پایان گفت: برخورد با توزیع‌کنندگان مواد مخدر در نهاوند در نیمه دوم سال، شدیدتر از گذشته خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما