تازه های سایت

کد مطلب: 24553
4. آبان 1394 - 9:29
همزمان با ایام سوگواری امام سجاد (ع)
شهر فیروزان نهاوند میزبان 2 شهید گمنام خواهد بود
بخشدار بخش خزل نهاوند گفت: همزمان با ایام سوگواری امام زین‌العابدین (ع) پیکر مطهر 2 شهید گمنام در شهر فیروزان نهاوند تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

فرهاد جهانیان در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و آسایش و امنیت امروز ایران اسلامی مرهون ایثار و ازخودگذشتگی این شهدای عزیز است.

وی اظهار کرد: ما همواره باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم و سیره و عمل آن‌ها را چراغ راه خود قرار دهیم تا به سمت اهداف نظام مقدس اسلامی حرکت کنیم.

بخشدار بخش خزل نهاوند افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته و درخواست‌هایی که مردم شهر فیروزان از مسئولان برای خاک‌سپاری شهدای گمنام در این شهر داشتند سرانجام این درخواست مورد موافقت قرار گرفت.

وی گفت: طبق اعلام کمیته جستجوی مفقودین پیکر مطهر 2 شهید گمنام دفاع مقدس برای انجام مراسم تشییع و خاک‌سپاری به شهر فیروزان منتقل خواهد شد.

جهانیان عنوان کرد: پیکر مطهر این دو شهید گمنام در روز 17 آبان ماه همزمان با سالروز شهادت امام سجاد (ع) با تشییع باشکوه مردم شهیدپرور بخش خزل در پارک کشاورز شهر فیروزان به خاک سپرده می‌شود.

وی افزود: با همکاری همه دستگاه‌های بخش خزل درصدد هستیم مراسمی باشکوه و در حد مقام والای شهدا برگزار کنیم بنابراین جزئیات مراسم تشییع و خاک‌سپاری نیز در روزهای آینده اطلاع‌رسانی می‌شود.

طبق اعلام نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین غرب کشور، از 5 تا 8 آبان ماه مردم شهرهای همدان، ملایر، گل‌تپه و 17 آبان ماه شهر فیروزان میزبان پیکرهای مطهر 6 شهید گمنام هستند.

 این شهدای والامقام 16، 23، 24 و 27 ساله بودند و در مناطق عملیاتی شرق دجله، شرهانی، مجنون و شلمچه در خاک عراق تفحص شدند و به عملیات‌های محرم در سال 61، خیبر در سال 62، بدر در سال 63 و آفندی کربلای 5 در سال 65 مربوط هستند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما