تازه های سایت

کد مطلب: 24544
3. آبان 1394 - 17:48
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری کیف‌قاپ 30 ساله با 13 فقره سابقه کیف‌قاپی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت گرو، محسن اقبالیان در جمع خبرنگاران نهاوند اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره کیف‌قاپی در شهرستان نهاوند، بلافاصله یک تیم مجرب توسط انتظامی شهرستان تشکیل و اقدامات قانونی در این خصوص در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از اقدامات اطلاعاتی و با استفاده از منابع و انطباق اظهارات شاهدین در محل وقوع جرم و تشابه در نحوه کیف‌قاپی‌ها؛ در نهایت ماموران کلانتری 11 این شهرستان موفق به شناسایی دو نفر متهم در این خصوص شدند.

فرمانده انتظامی نهاوند تصریح کرد: با اطلاعات به دست آمده و با مبنا قرار دادن اشرافیت اطلاعاتی مخفیگاه یک نفر از سارقان کیف‌قاپ شناسایی شد.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های به عمل آمده اموال مسروقه مالباختگان کشف و متهم دستگیر شد، گفت: در بازجویی‌های تخصصی بعدی پلیس آگاهی، متهم 30 ساله به 13 فقره کیف‌قاپی با همدستی فردی با هویت معلوم اعتراف کرد.

اقبالیان ضمن اشاره به تشکیل پرونده قضایی و پیگیری قانونی در خصوص دستگیری همدست فراری او افزود: برخورد قاطعانه و مقتدرانه پلیس نهاوند در برابر متخلفان و ناامن‌کنندگان جامعه به صورت مستمر ادامه دارد.

وی با تأکید بر اینکه مشارکت شهروندان و رعایت توصیه‌های پلیسی می‎تواند در کاهش جرائم موثر باشد، خواستار توجه به این مهم شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما