تازه های سایت

کد مطلب: 24527
1. آبان 1394 - 8:58
فرماندار نهاوند گفت: بسیجیان از جمله آگاهترین و حساسترین افراد نسبت به مسائل جامعه هستند که با دلسوزی مسائل را پیگیری و در مواقع مورد نیاز نیز در صحنه حضور پیدا می کنند.

 به گزارش سایت گرو، کریم حمیدوند در مجمع بسیجیان شهرستان نهاوند افزود: امروز تنها راهکار برای مقابله با ترفند دشمنان همفکری با بسیجیان و اجرای تصمیمات آنان می باشد.
وی اظهار کرد: طرحهایی که در زمینه های مختلف در مجمع بسیج مورد بحث قرار می گیرد عملیاتی شده که لازم است این مساله به عنوان یک الگو در سایر زمینه ها نیز مورد توجه واقع شود .
وی از جمله تصمیمات اتخاذ شده در مجمع بسیجیان را طرح جمع آوری ماهواره ها عنوان نمود و گفت: خوشبختانه با اطلاع رسانی درستی که توسط بسیجیان انجام شد مردم نسبت به عواقب استفاده از ماهواره آگاه شده و خودشان داوطلبانه آمدند و ماهواره های خود را تحویل دادند.
حمیدوند افزود: دشمن همواره به دنبال آن است که از طریق فرهنگی بین مردم نفوذ کرده و باورهای آنان را تضعیف کنند اما بسیجیان می توانند با این تهاجم نرم دشمن مقابله کرده و عموم مردم را با دسیسه های دشمن آگاه سازند.
وی تصریح کرد: با این همه خدماتی که بسیج به انقلاب و کشور داشته ما آمادگی داریم که حمایتهای لازم را از مجمع بسیج نهاوند به عمل آورده و از مشورت آنان استفاده کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما