تازه های سایت

کد مطلب: 24457
25. مهر 1394 - 12:58
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: کوهنورد نهاوندی موفق شد به قله مرتفع مراپیک از قله‌های با ارتفاع زیاد رشته‌کوه هیمالیا در کشور نپال صعود کند.

سعید کولیوند در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: ورزش کوهنوردی یکی از سخت‌ترین رشته‌های ورزشی است که شهرستان نهاوند همواره در این رشته قهرمانان به نامی داشته است.

وی اظهار کرد: هیئت ورزش همگانی از فعال‌ترین هیئت‌های ورزشی در نهاوند است که در مناسبت‌های مختلف اقدام به صعود سراسری به قله‌های شهرستان و خارج از شهرستان می‌پردازد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: امیر میری کوهنورد نهاوندی موفق شد به هماره یک گروه کوهنوردی از کشورمان قله مراپیک از رشته‌کوه‌های مرتفع هیمالیا را با موفقیت فتح کند.

وی گفت: قله مراپیک با ارتفاع 6654 متر از قلل مرتفع رشته‌کوه‌های هیمالیا است که این ورزشکار نهاوندی موفق شد نام نهاوند و پرچم عزیز کشورمان را بر فراز آن به اهتزاز دربیاورد.

کولیوند اظهار کرد: امیر میری کوهنورد نهاوندی مهرماه جاری جهت صعود به قله مراپیک در کشور نپال در غالب تیمی که سرپرستی آن را حسن نجاریان کوهنورد باسابقه کشورمان بر عهده داشت به شهر کاتماندو در کشور نپال عزیمت کرد و موفق به صعود به این کوه شد.

وی بیان داشت: این ورزشکار ارزشمند در میان استقبال مردم و ورزشکاران به شهرستان نهاوند بازگشت و خود را برای صعودهای بعدی آماده می‌کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند همچنین اظهار داشت: به مناسبت هفته تربیت‌بدنی اعضای هیئت کوهنوردی شهرستان نهاوند موفق شدند به ارتفاعات کوه گرین نهاوند صعود کنند و قله یال کبود این رشته‌کوه را فتح کردند.

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

درود بر امیر میری که تونست پرچم ایران و ماه نهاوندش را در بالا به اهتزاز در بیاره. پرچم ماه نهاوندی ها همیشه بالاست. فکرنکنم کسی با موفقیت همراه با اصالت ناراحت بشه.

دیدگاه شما