تازه های سایت

کد مطلب: 24422
21. مهر 1394 - 16:38
امام‌جمعه نهاوند گفت: آل سعود خائن با حمله به یمن و کمک‌های تسلیحاتی به گروه‌های تروریستی و تکفیری پرچم‌دار مبارزه علیه کشورهای محور مقاومت در منطقه است.

به گزارش سایت گرو، حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در مراسم گرامیداشت سردار شهید حسین همدانی در جمع مردم نهاوند گفت: شهید همدانی از فرماندهان شجاع و سلحشور هشت سال دفاع مقدس بود و از انسان‌های والامقام و بزرگی بودند که برای شهادت لحظه‌شماری می‌کردند.

وی اظهار کرد: شهید همدانی درراه دفاع از نظام مقدس اسلامی جان خود را فدا کرد و در سخنانش همیشه می‌گفت که خداوندا من را بر سر سفره شهدا مهمان کن و درنهایت نیز این اتفاق افتاد و ایشان به مقام والای شهادت نائل شد.

امام‌جمعه نهاوند افزود: شهادت برازنده این شهید بزرگوار بود و چه سعادتی از این بالاتر که شهید همدانی در دفاع از حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) جان خود را فدا کرد.

وی گفت: ایران اسلامی همواره حامی و پشتیبان ملت‌های مقاوم در منطقه بوده است و طبق فرموده رهبر انقلاب این کمک‌ها از اصول انقلاب است و همواره ادامه خواهد داشت.

مغیثی عنوان کرد: سردار همدانی در سال‌های جنگ تحمیلی در عملیات مختلفی شرکت داشتند و رشادت‌های بی‌نظیری از خود نشان داند و سرانجام به آرزویش که شهادت در راه خدا بود رسید.

وی اظهار داشت: زندگی این شهید مدافع حرم سرشار از معنویت و اخلاص درراه خدا بود و ولایتمداری و بصیرت سردار همدانی بر همگان آشکار بود و در وصیت‌نامه وی نیز بر موضوع تبعیت از ولی‌فقیه تأکید شده است.

امام‌جمعه نهاوند افزود: جوانان و آینده‌سازان کشور باید از زندگی این شهید والامقام الگو بگیرند و تعبد و سادگی و اخلاص عمل سردار همدانی باید سرلوحه عمل مردم و مسئولان باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جنایات گروهک‌های تکفیری در کشورهای محور مقاومت در منطقه گفت: آل سعود به همراه امریکای جنایتکار و با کمک رژیم صهیونیستی به دنبال نابود کردن محور مقاومت در منطقه و تأمین امنیت رژیم صهیونیستی هستند.

مغیثی اظهار داشت: آل سعود با کمک تسلیحاتی و مالی به گروهک‌های تروریستی و تکفیری به دنبال سرکوب کشورهای مقاوم در منطقه است و در این راه از هیچ جنایتی دریغ نمی‌کند و کشتار مردم مظلوم یمن نمونه‌ای از خوش‌خدمتی آنها به استکبار جهانی است.

امام‌جمعه نهاوند بیان کرد: جنایاتی که آل سعود در یمن انجام می‌دهد از جنس کشتار وحشیانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه است ولی کشتار مردم بی‌گناه یمن هر روز آل سعود و حامیانش را به پرتگاه سقوط نزدیک‌تر می‌کند.

وی گفت: ملت مقاوم یمن نیز با همکاری ارتش و کمیته‌های مردمی پاسخ تجاوز آل سعود را به‌خوبی می‌دهد و به امید خدا آل سعود در یمن خوار و ذلیل خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما