تازه های سایت

کد مطلب: 24392
18. مهر 1394 - 1:15
رئیس جمهوری اسلامی کشورمان با صدور پیامی شهادت سردار سرتیپ پاسدار همدانی را تسلیت گفت.

به گزارش سایت گرو به نقل از خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور باصدور پیامی شهادت سردار حسین همدانی را تسلیت گفت.

 

متن این پیام به شرح زیر است:

شهادت فرمانده دلاور سپاه اسلام، سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی که در حراست از حرم اهل بیت علیهم‌السلام و هنگام مأموریت مستشاری برای تقویت جبهه مقاومت اسلامی در نبرد با گروهک تروریستی داعش و حامیان آنها به لقاء حق نائل شد؛ فقدانی بزرگ و اندوهی عمیق آفرید.

کارنامه خدمات و مجاهدت‌های آن شهید عزیز از مبارزات نهضت اسلامی و مقابله با جریان طاغوت و نفاق در مناطق غربی کشور، تا ایفای نقش برجسته در تشکیل شجره طیبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرماندهی موفق عملیات‌های مختلف دفاع مقدس و رده‌های مختلف سپاه؛ و سرانجام شهادت در راه خدا، مصداق تحقق آیه شریفه 《و الذین قتلوا فی سبیل الله فلن یضلَّ اعمالهم سیهدیهم و یصلح بالهم و یدخلهم الجنة عرف‌ها لهم》 است.

که شهادت، نه نوعی از مرگ، بلکه سعادت و حیات پایداری است که خداوند متعال برای بندگان خاص خویش وعده فرموده است.

این‌جانب شهادت این فرمانده دلاور را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، فرمانده معظم کل قوا، نیروهای سلحشور نظامی و انتظامی به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عموم ملت ایران تبریک و تسلیت گفته، برای آن مجاهد خستگی‌ناپذیر جبهه‌های حق علیه باطل علو درجات، برای هم‌رزمان غیورش صبر و سرافرازی و برای بازماندگان محترم شکیبایی و اجر الهی مسئلت می‌نمایم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

دیدگاه شما